|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Noe som er litt frustrerende til tider er at barnehagen og skolen har planleggingsdager på forskjellige tidspunkt. Det vil si at vi i praksis har dobbelt opp av planleggingsdager i løpet av et år.
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...
Dessverre helt vanlig. Hos oss har barnehagen, skolen og sfo ingen like planleggingsdager. Dvs. at sfo har noen andre planleggingsdager enn skolen igjen også, så vi har en ca. 12 planleggingsdager i året å forholde oss til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
Slik var det ikke i fjor, men i år har det vært slik. SFO har hatt åpent noen av skolens planleggingsdager, og andre ganger har SFO vært stengt etter skolen. På en måte er det litt greit, da det er lettere å ta fri en halv dag enn en hel for mange. Jeg er jo student, så for meg er det jo greit, men for mannen er det lettere å måtte gå hjem i tolvtiden enn å ta fri en hel dag.
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sånn har vi det heldigvis ikke her. Men skolen og barnehagen ligger rett ved hverandre og de fleste har barn på skolen og i barnehagen her, og da har de synkronisert det. Veeeldig praktisk.
![]() |
#6 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Har skjedd bare én gang her i huset. Foreldresamtaler derimot... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Niks. Akkurat det har jeg stålkontroll på men så jobber jeg på SFO og har stort sett fri og det glemmer jeg ikke.
![]() |
#8 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Har ikke glemt noen til nå, men vi har fått telefon fra skolen som lurte på om eldste var syk eller om vi bare var seine. Jeg trodde det var planleggingsdag, men det var det altså ikke.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...En bekjent av meg gjorde også dette.
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() |
![]() |
#12 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Vi har gjort det en gang. Ikke jeg, selvsagt - jeg pleier å hente i barnehagen heller enn å levere.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har glorien til vask.
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Vi har glemt det ja..., men aldri kommet så langt som til barnehagen, heldigvis
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Vi er nok mer av typen som gjør motsatt; glemmer å levere barnet i barnehagen de dagene han skal være der.
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Det har vel blitt glemt noen ganger i årenes løp her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Nå har vi bare hatt barn i barnehage siden august, og foreløpig har det gått greit. Heldigvis skriver de planleggingsdager inn på månedsplanen, så jeg tror det burde gå greit for de aller fleste. For min del har det vært sånn at jeg har planlagt jobbhverdagen rundt planleggingsdagene, men nå har jeg funnet ut at mannen heller får bytte om på vakter de aktuelle dagene, for i høst ligger planleggingsdagene såpass toskete at det er umulig å få det til å stemme med timekabalen min.
![]() |
#17 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Har ikke levert på planleggingsdager, men jeg ha glemt å hente minsten på sfo TO ganger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Skummelt distré...
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Har gjort dette to ganger...
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
Jeg synes at det er fint med ulike tidspunkt. *lærer* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|