|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingVi har en nabo som mener at kommunal vei forbi hans hus er privat grunn og nekter alle andre å parkere i veien langs hans eiendom, og får sønnen (18) til å sende sms'er til synderen full av kvasijuridiske spissfindigheter.
![]() |
#2 |
nygift
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingJeg kjenner bare noen naboer som kranglet, det endte med rondrup (eller hvordan det skrives) på den enes hekk og ett 10 liters spann med maling på den andres ferdigplen.......
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokrangling
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingFor noen år siden fant denne samtalen sted ved postkassene våre:
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingVi er de gale naboene som snekrer til klokken elleve om kvelden og iallefall i helger og på helligdager når vi har fri og tid. I går klippet jeg sågar plenen klokken halv ti mens mannen min panelte stueveggen.
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg kjenner jeg er glad dere ikke er mine naboer.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingMen vi får stadig "klager" på gutta vi leier ut leiligheten vår til da
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingVi har selvsagt bare snille og søte naboer. Det kan nok hende at en av dem stadig forsøker å hinte om ettellerannet som irriterer henne, overleppen hennes er usedvanlig stram, stemmen høy og smilet en smule kunstig, men jeg er så glad, blond og naiv at jeg smiler hyggelig tilbake og forstår absolutt alt, selvfølgelig skal vi passe på at kattene ikke forstyrrer dere førstkommende lørdag, ja huff det må jammen være slitsomt for deg med barn som leker midt på dagen, men du skjønner sikkert hvordan det er du har jo barn selv, så leit ikke sønnen din ikke lenger vil ha kontakt med dere, jasså du hadde forventet noe mer av svigerdatteren din, vel nå må jeg visst plutselig løpe, men hils inn og ha en fin helg videre, da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingVi har forresten naboer med akkurat samme hus som oss, og det kommer nok til å bli en intern konkurranse nå fremover mht hvem som får ferdig ny veranda først.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingVi har noen naboer som har forholdsvis høylydt sex. I helgene gjerne til alle døgnet tider. Vi bor i blokk, og vi aner ikke hvem de er. Men høre dem gjør vi i hvert fall.
![]() |
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingNaboen klippet vår hekk når vi var på ferie. Mannen snakket med henne, og det har ikke skjedd igjen.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
Haha, dette minner meg om da vi ble feilaktig beskyldt for det samme. Vi hadde lenge irritert oss over høylytt sex, men siden vi ikke visste hvor det kom fra og vi snart skulle flytte lot vi det ligge. Dere kan tror jeg holdt på å besvime da jeg kom hjem og fant en hissig "Kan dere roe dere ned i senga!!"-lapp som lå på dørmatta vår.
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
Fantastisk!!
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det hører vi i borettslaget her også, og vi vet hvem det kommer fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi fikk den lappen i postkassa... Fruen måtte bare vite at det var lytt i blokken og man kunne høre hvor og når vi hadde oss. Siden vi hadde baby på 6 måneder og holdt på med nattavvenning var det en del støy fra leiligheten vår, men sex var det siste vi tenkte på.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingJeg har stort sett erfaring med veldig gode naboer. Det eneste jeg kan komme på er fra da jeg en kort periode bodde i blokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#18 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingTo tidligere naboer som bodde i hus ved siden av hverandre. Jeg var tilfeldigvis på verandaen og skulle lufte noen dyner da jeg hørte dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokranglingIkke akkurat et vanlig naboforhold, men jeg leide engang en hybel av en aldeles sinnsykt gjerrig mann. Han tok tak i jakkekragen til en av mine kollektivnaboer og skjelte han ut fordi vedkommende hadde hatt besøk en kveld (for 2. gang på 1 år); han måtte da forstå at det var uakseptabelt med slikt besøk rennende i dørene, tenk på slitasjen på klosettet?! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|