|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!Vel, jeg boikotter kjipe, kjipe Norwegian, hvis det kan være noen trøst. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!
Og jeg boikotter kjipe, kjipe British Airways. Men jeg tror ikke de bryr seg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Å, er de så kjipe, da. Jeg har utelukkende god erfaring med dem. Ikke minst da jeg ble syk ombord i flyet en gang. De var veldig profesjonelle.
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Mulig jeg bare hadde uflaks, men jeg fikk skikkelig dårlig service fra dem en gang, bestemte meg for å gi de en sjanse til, og jaggu var det ikke dårlige greier igjen. Så nå har jeg gitt dem opp. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!Selv med en venninne i ledende salgsstilling hos SAS, er det umulig å omgå reglene. Har billetten kode sånn og sånn, da er svaret, og prisen det samme. Gullkort gir priorinteringer. Ellers ingen forskjellsbehandling.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Hva var så kjipt med BA da, Neket? Bare nysgjerrig. Jeg synes BA er et bra flyselskap. Litt for konservativt for min personlige smak og foretrekker Virgin fremfor BA på lange reiser. Men BA er proffe, trygge og bra. Det skal dem ha.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!Jeg har helt motsatt opplevelse. Jeg har aldri fått bedre service enn på British Airways. Og så elsker jeg dem litt for at de oppgraderte oss til business class på tur til Mexico en gang.
|
![]() |
|
|