Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Seriøst, vil noen kjøpe dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 11:55   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SERIØST, vil noen kjøpe dette??

Urin er faktisk sterilt og jeg er kanskje rar, men jeg synes ikke en håndvasket slik dings er noe ekkelt i det hele tatt.

Gammel 17-06-11, 11:56   #22
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Mooncup er jo kjempemiljøvennlig i forhold til bind og vanlige tamponger, og brukes av mange her inne, se denne tråden. Nesten 1000 svar.
Jeg har ikke prøvd selv, men skal kjøpe en nå snart.

Men synes det er litt forskjell. Egentlig.
Dette er vel en ting man håndterer i hovedsak hjemme, på eget bad.
Denne trakten skal liksom være en sak man skal ha stor nytte av offentlig. Det er det som gjør det kvalmt, synes jeg.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 11:57   #23
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes ideen virker helt topp jeg da Men skjønner ikke helt prinsippet. Hvordan feste denne diskre? Buksen må vel ned da? Om ikke helt ned, så iallfall litt ned eller?

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 11:57   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hørt om en sånn dings før, for lenge siden, men da var det en engangssak, tenkt til bruk på festivaler og slikt mest, tror jeg. Jeg aner ikke hvor godt den virker, men virker den, så virker(!) det jo praktisk. Men jeg tror ikke jeg kjøper en sånn rosa plastsak, nei.

Gammel 17-06-11, 11:57   #25
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Urin er faktisk sterilt og jeg er kanskje rar, men jeg synes ikke en håndvasket slik dings er noe ekkelt i det hele tatt.

Jeg tenker på at man vasker den på offentlige steder!!
Og man vet hvor grisete mange er. Hjemme vasker vi etter oss selv, offetlige steder er det andre som må gjøre det. Isj.

Gammel 17-06-11, 11:58   #26
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Synes ideen virker helt topp jeg da Men skjønner ikke helt prinsippet. Hvordan feste denne diskre? Buksen må vel ned da? Om ikke helt ned, så iallfall litt ned eller?

Skal visst ikke være nødvendig. Ikke festes eller noe. Bare husk å lese bruksanvisningen. Ellers kan bukse, sokker og truse bli vått.

Gammel 17-06-11, 11:59   #27
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tenker ikke at jeg ville brukt denne der alternativet er å sette seg ned på do. Jeg kunne brukt den der alternativet er å sette rompa ut så alle de andre som også tisser i festival-buska ser den, hvor det er fare for at en sveiver borti et grasstrå som det sitter flått på, så unngår man tre ting:
1 - mange ser rompa di
2 - flått i rompa
3 - tiss på skoa

Men må da skylle den med en vannflaske etterpå, før den går tilbake i veska. På festival går en jo gjerne rundt med dorull og håndsprit i veska uansett, pga toalettforholdene, så en vannflaske og en medbragt guttetisseutstyr hadde vært kjærkomment for meg.

Gammel 17-06-11, 12:00   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! Jeg må innrømme at jeg har hatt en hemmelig drøm om å lære meg å ståtisse, helt siden jeg så en jente dra opp skjørtet og stille seg opp mot veggen sammen med gutta på Roskilde i 2000. Det er bare det at jeg ser for meg litt vel mye søl under treningen.

Dette er jo genialt! Tenk å stille seg opp på pissoaret på Øya, da!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 12:00   #29
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har hørt om en sånn dings før, for lenge siden, men da var det en engangssak, tenkt til bruk på festivaler og slikt mest, tror jeg. Jeg aner ikke hvor godt den virker, men virker den, så virker(!) det jo praktisk. Men jeg tror ikke jeg kjøper en sånn rosa plastsak, nei.

Du kan få den i lavendel eller khaki.

Gammel 17-06-11, 12:00   #30
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg tenker på at man vasker den på offentlige steder!!

Man vasker den ikke på offentlig sted, fordi man er et sted uten toalett og uten vask!

Gammel 17-06-11, 12:01   #31
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En rosa plastguttetiss for jenter!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 12:03   #32
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Man vasker den ikke på offentlig sted, fordi man er et sted uten toalett og uten vask!

Det følger med en serviett da, som man kan tørke den med, står det. Og en pose. Grøsser fortsatt.

Gammel 17-06-11, 12:28   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne har da eksistert i mange år. Jeg syns ikke det er særlig kvalmt, men er usikker på om den funker særlig bra.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hah! Jeg må innrømme at jeg har hatt en hemmelig drøm om å lære meg å ståtisse, helt siden jeg så en jente dra opp skjørtet og stille seg opp mot veggen sammen med gutta på Roskilde i 2000. Det er bare det at jeg ser for meg litt vel mye søl under treningen.

Dette er jo genialt! Tenk å stille seg opp på pissoaret på Øya, da!

Jeg leste en gang en guide til å lære det, sikkert i et feministblad, Fett, tror jeg. De anbefalte å øve i dusjen. På øya har jeg ønsket å kunne det mang en gang.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 12:31   #34
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Innser at kvalmt var feil valg av ord.

Gammel 17-06-11, 12:33   #35
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Synes det virker som en god ide, men jeg er nok ikke rette målgruppen

Gammel 17-06-11, 12:37   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha.

I bildeteksten stod det "Med dette lille verktøyet kan kvinner tisse som menn - stående og med klær på." Synes jeg ser for meg en kvinne som skal plassere denne med klærne på.

Nei, takke meg til å stå på huk over doen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 12:43   #37
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det er et genialt produkt, så det for første gang i en amerikansk nettbutikk for noen år siden, og har tenkt på det mange ganger at jeg kunne trengt den. Syns ikke det er kvalmt, ikke mooncup heller. Jeg har et avslappet forhold til kroppsvæsker.

Gammel 17-06-11, 13:02   #38
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Synes det så smart ut, for de som er steder hvor det kan være dårlig med toaletter..
.. og for meg som må tisse bare jeg tenker på vann eller drikker mer enn 2 slurker øl..
Hadde jeg vært mye på friluftsparty/festivaler og denslags så hadde jeg nok kjøpt en.

Gammel 17-06-11, 13:09   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sånne har da eksistert i mange år. Jeg syns ikke det er særlig kvalmt, men er usikker på om den funker særlig bra.

Jeg leste en gang en guide til å lære det, sikkert i et feministblad, Fett, tror jeg. De anbefalte å øve i dusjen. På øya har jeg ønsket å kunne det mang en gang.

Jeg har poster fra Bra Damer på hyttedoen, med en jente som står og tisser på do.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 13:37   #40
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seriøst, vil noen kjøpe dette??

Må da være kjekt å ha en sånn.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.