Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken hvitfarge i stue og på kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 20:06   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hvitfarge i stue og på kjøkken?

Så morsomt. Jeg har den som fondvegg i et rom der de tre andre veggene er i fargen refleksjon, og da er den ganske grå. Og en lekker farge er det absolutt!

Gammel 18-06-11, 23:24   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

GRØNT?? Uff!

Ja, er jo ikke noe som vises veldig godt, men ifølge fargekoden er det grønt i den. Jeg liker rene hvit- og gråfarger med kun sort og ingen andre kulører, ellers blir de så uforutsigbare med tanke på lys og hvilke farger de tar opp.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:38   #23
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

letthet!

Denne er nydelig. Sitter her med nymalt stue og er kjempe fornøyd.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:53   #24
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Denne er nydelig. Sitter her med nymalt stue og er kjempe fornøyd.

ja, jeg har den i hele boligen og velger aldri noe annet!

Gammel 19-06-11, 01:21   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har chi overalt der vi har/får hvite vegger. I husprosjekttråden ser du stua.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 02:16   #26
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg stemmer for kritthvitt - altså ublandet. Det har vi og jeg er superfornøyd

Helt enig, vi har også det. Før vi malte leste jeg meg ihjel på ulike fargenyanser, men kom ut av butikken med fargen "hvit". Og det er jeg veldig fornøyd med!

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 08:03   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Letthet har samme forhold hvit/svart, men er også blandet inn litt rød og gul (0501-y10r).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.