|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hvitfarge i stue og på kjøkken?Så morsomt. Jeg har den som fondvegg i et rom der de tre andre veggene er i fargen refleksjon, og da er den ganske grå. Og en lekker farge er det absolutt!
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hvitfarge i stue og på kjøkken?
Ja, er jo ikke noe som vises veldig godt, men ifølge fargekoden er det grønt i den. Jeg liker rene hvit- og gråfarger med kun sort og ingen andre kulører, ellers blir de så uforutsigbare med tanke på lys og hvilke farger de tar opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
ja, jeg har den i hele boligen og velger aldri noe annet!
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvilken hvitfarge i stue og på kjøkken?Vi har chi overalt der vi har/får hvite vegger. I husprosjekttråden ser du stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Sperret
|
Helt enig, vi har også det. Før vi malte leste jeg meg ihjel på ulike fargenyanser, men kom ut av butikken med fargen "hvit". Og det er jeg veldig fornøyd med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken hvitfarge i stue og på kjøkken?Letthet har samme forhold hvit/svart, men er også blandet inn litt rød og gul (0501-y10r).
![]() |
|
|