|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeSkjedde like etter vi kjøpte huset her. Død rotte under entrégulvet.
|
|
|
#22 |
|
Rockesøster
|
Sv: Noe er råttent i første etasje
Vi opplevde også dette, bare at det var en blyant som hadde falt fra toppen av kjleskape og ned i den renna bak. Der hadde den lagt i vann og transformert til noe som så ut som et individ fra de mørkeste hulene på Mars, og luktet som, ja, jeg vet ikke hva. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeForeldrene mine er veldig plaget av muselik i veggene. Det lukter lik. Lukten forsvinner når det har tørket inn; det kan ta noen mnd. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg håper for din del at det ikke er døde rotter. Vi har nettopp fått påvist dette (etter å ha levd med råtten lukt i 2 uker). Nå må vi rive hele gulvet i første etasje. Jippi :ironisk: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeVannlås i sluk som ikke fungerer som den skal?
|
|
|
#26 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg hadde en død mus i skapet over oven en gang.
|
|
|
#27 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noe er råttent i første etasjeDet står ikke en lekesøpplebil med ett rått kjøttstykke i en plass...?
|
|
|
|
#28 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
|
|
#29 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
'Bare nevøen min som rappa ett kjøttstykke fra grillen og la det i søpplebilen. Etter en stund lukta det visst litt rart i huset ja
|
|
|
|
#30 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Noe er råttent i første etasjeEn lekk søppelpose som har stått på gulvet slik at det har lagt seg litt søl som har tørket inn, og som nå stinker pga varmen i gulvet.
|
|
|
#32 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeDa det luktet grusomt i loftstua før jul sniffet vi også oss til vanvidd uten å finne noe. Etter jul fant vi ut av det; to duftlys var blitt tatt frem men ikke brukt. De stinket. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jeg også.
|
|
|
#35 |
|
Vaklende
|
Nei. Jeg er ihvertfall ganske sikker. (
Nei. Alt er kloret og skylt ut.
Godt forslag. Jeg har faktisk funnet akkurat slikt søl der søpla står, mens jeg har lett nå. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeMellomste hadde hatt med kokte egg til julefrokost siste dagen før jul et år.
|
|
|
#37 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeÅ fydda, om det er død mus eller rotte, ønsker jeg dere lykke til de neste to ukene eller så. :spy:
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeÅh, jeg føler at jeg lever igjen! |
|
|
|
#39 |
|
Vaklende
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg har sniffet meg rundt hele huset nå, inkludert stikkontakter, og er like klok. Og litt mer støvete. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Noe er råttent i første etasjeMin erfaring med sånn stank er kjøleskapet. Enten er det heslig bakteriegørr bak kjøleskapet, i beholderen som samler kondens (eller hva det nå er). Eller det kan ligge f.eks kjøttsaft under listen på glassplaten inni kjøleskapet. Dette skjedde hos oss, og det stinket selv om jeg hadde vasket kjøleskapet. Så viste det seg at listene på glassplatene kunne taes av, og der var det deilig kjøttsaft fra en lekkasje noen uker tidligere. Nais.
|
![]() |
|
|