|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 30 pølser nok for 10 6-åringer?Jeg var pølsesjef på en 9-årsdag i forrige uke. 13 jenter og 2 gutter på 8-9 år, samt en 4-åring.
![]() |
#22 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 30 pølser nok for 10 6-åringer?Garantert nok. Som regel spiser de 1-2. De vet jo at det kommer noe annet etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 30 pølser nok for 10 6-åringer?Det holder i bøttevis. Jeg ville hatt ett snitt på 2 per barn, da er du på den sikre siden.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er 30 pølser nok for 10 6-åringer?Det holder i massevis, om du ikke får flere gjester som mellomste min, hun spiser glatt 4 pølser, men så kan hun ikke ha brødet til og trenger kanskje mer for å bli mett?
![]() |
#25 |
maler
|
![]() Sv: Er 30 pølser nok for ti 6-åringer?Det er passe. De fleste spiser 1 eller to og så har du sånne som mine som spiser 5 fordi pølser er så godt, men de er det ikke mange av.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 30 pølser nok for ti 6-åringer?Forskjell på 6 åringer jah, jeg hadde en her på besøk som spiste 5 pølser med brød!
![]() |
|
|