Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 07:41   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Mobbete? Jøss. :vurderer rød:
Men altså - greia er at det er diskutert kraftig i to uker over hundrevis av innlegg denne forumendringen, Nynne. Og for en gangs skyld skjønte de aller fleste i enighet (mer eller mindre) at dette var en god plan når man ser utgangspunktet i poenget med fp som forum. Hele poenget var da altså at hvis kjøp og salg er det du driver med her så er ikke dette stedet. Hvis du er her sånn fordi du trives og tilfeldigvis skulle kvittet deg med noe så kan man gjøre det her, men ellers er finn stedet å kjøpe og selge noe på - det er ikke ønsket her.

Dersom du da har gått glipp av hele denne diskusjonen som altså har vært en av de mest aktive trådene de siste par ukene (jeg kjøper nesten aldri noe her, og jeg har lest den feks), så bekrefter det at du da er en som det ikke var så aktuelt å ha på markedsplassen.

Siden vi er oppfordret til å prikke rødt ved prikketigging, så skulle du strengt tatt tapt en del poeng på denne tråden her. Istedenfor får du altså poeng - likevel velger du å si at folk er mobbete.

Gammel 24-06-11, 08:10   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Er vi oppfordret til å prikke rødt ved prikketigging? Jeg vet at endel mener at man bør/skal gjøre det, men jeg har ikke fått med meg at det var en oppfordring.

Vel, uansett så synes jeg innimellom at tilogmed enkle spørsmål om prikker oppfattes som prikketigging av enkelte, og det syns jeg er passe teit. Folk må jo få lov til å spørre når de lurer på noe uten at det oppfattes som tigging.

Jeg for min del prikker når jeg føler for det, og som kommer det til å fortsette å være.

Puhh, klarte å skrive hele innlegget uten å blande noen inn i det

Gammel 24-06-11, 12:46   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Puhh, klarte å skrive hele innlegget uten å blande noen inn i det

Å jasså! Prøver du å holde meg utenfor?

Gammel 24-06-11, 14:48   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Å jasså! Prøver du å holde meg utenfor?

Er det også feil, jeg prøvde jo bare å være grei og snill som man skal være. Eller var det det man ikke skulle være?

Gammel 24-06-11, 08:12   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Spørsmål om prikker er greit. Men "jeg mangler jo tretten poeng" blir tigging for meg. Det hadde jo gått an å legge inn en morsom historie isteden, så hadde man fort fått tretten poeng.

Gammel 24-06-11, 08:15   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Spørsmål om prikker er greit. Men "jeg mangler jo tretten poeng" blir tigging for meg. Det hadde jo gått an å legge inn en morsom historie isteden, så hadde man fort fått tretten poeng.

Det er vel der vi er forskjellige, for jeg tolket faktisk ikke det som tigging, mer som et hjertesukk over at hun faktisk er såpass nær. At man senere begynner å snakke om at man er mobbete og denslags her på forumet syns jeg er verre.

Gammel 24-06-11, 08:19   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, det var vel der jeg ble irritert nok til å bjeffe litt jeg også.

Gammel 24-06-11, 08:49   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobbing? Det holder ikke å være registrert for å bli kjent på et forum, man må faktisk bidra.

Gammel 24-06-11, 09:59   #9
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Nynne har vel ikke sagt at hun ikke hadde fått med seg regelendringen. Det var HI som skrev det.

Gammel 24-06-11, 10:43   #10
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff og huff skrev jeg mobbing? Det var virkelig ikke meningen! Håper jeg ikke tråkket noen på tærne her?!

Jeg tenkte ikke på tigging i det hele tatt, ærlig talt så viktig er ikke dette forumet for meg altså!

Jeg er enig i at endringene ble gjort og jeg er enig i at man skal bidra og det gjør jeg også!!

Håper jeg har lagt meg langflat nok nå eller er det flere klager så kan jeg ta de med det samme?

Gammel 24-06-11, 10:47   #11
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skjønner at jeg virkelig må vende, veie og tenke nøye gjennom hva jeg skriver heretter, noe jeg ikke er så flink til dessverre. Jeg skriver bare akkurat det jeg føler der og da.

Gammel 24-06-11, 10:53   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg skjønner at jeg virkelig må vende, veie og tenke nøye gjennom hva jeg skriver heretter, noe jeg ikke er så flink til dessverre. Jeg skriver bare akkurat det jeg føler der og da.

Jeg er vel redd vi nærmer oss problemets kjerne her.

Gammel 24-06-11, 10:48   #13
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Nynne har vel ikke sagt at hun ikke hadde fått med seg regelendringen. Det var HI som skrev det.

Tusen takk!

Gammel 24-06-11, 19:23   #14
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jaggu. Jeg er også ute.
Og som HI har jeg heller ikke fått med meg regelendringen.

Men like greit jeg ikke bruker flere lapper inne på markedsplassen.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 19:37   #15
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Men like greit jeg ikke bruker flere lapper inne på markedsplassen.

Det finnes som oftest en positiv vinkling!

Gammel 24-06-11, 10:47   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke alltid like rart om noen sliter med å få ryktepoeng.

Gammel 24-06-11, 10:53   #17
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er ikke alltid like rart om noen sliter med å få ryktepoeng.

Dette er en typisk kommentar som faktisk kan såre nye som kommer til her inne! Jeg er ikke ny og jeg kjenner til "kulturen" her inne så jeg bryr meg ikke om slike kommentarer eller andre spydigheter, men det er sikkert mange som gjør det!

Gammel 24-06-11, 10:55   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Dette er en typisk kommentar som faktisk kan såre nye som kommer til her inne! Jeg er ikke ny og jeg kjenner til "kulturen" her inne så jeg bryr meg ikke om slike kommentarer eller andre spydigheter, men det er sikkert mange som gjør det!

Joa. Men nå ble den ikke gitt til en som er ny heller da.

Okokokokok, jeg skal gi meg med å sitte her og bjeffe nå.

Gammel 24-06-11, 10:58   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har henfalt til prikking isteden. : outer like gjerne selv - greit med alt som er gjort:

Gammel 24-06-11, 10:59   #20
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Du har rett til at denne gangen ble den ikke gitt til en ny men det har skjedd og skjer gang på gang det også. Synd synes jeg da men meg om det. Nå skal jeg gi meg og kommer ikke til å kommentere noe mer her, back to work it goes!

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.