|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Kildesortering - liten betydning for miljøetJeg var klar over det meste i denne artikkelen, og jeg mener at det som monner mest er hva det offentlige og industrien gjør, ikke privatpersoner. Jeg kildesorterer alikevel, men ikke med noen særlig glød. På samme måte som jeg gir penger til "Leger uten grenser". Det er rett og riktig å gjøre det, men den virkelige gevinsten ligger i strukturelle endringer. Men, hvorfor ikke?
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Kildesortering - liten betydning for miljøetJeg fortsetter vel som før, jeg og. Foreløpig er det kun papir og glass vi sorterer fra restavfallet. Papir er jeg glad for å kunne legge i egen container for det hadde fyllt søppelkassa vår på null komma svisj. Oppsamling av brukte glass tror jeg at jeg innvilger meg litt slækk på, inntil jeg får kjøkken igjen og litt bedre plass. Jeg skal være flink til å sykle i mellomtida |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kildesortering - liten betydning for miljøetSom med så mye har og dette en økonomisk side, i tillegg til det miljømessige.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Kildesortering - liten betydning for miljøetHer i kommunen har vi faktisk ikke kildesortering, men vår husstand gir alt av matavfall til svoger, som tar det i fjøset. Vi kan ikke kutte bilen, her er ikke annen måte å komme seg til jobb på (har tre mil hver vei), fly gjør vi så sjelden at der har jeg ren samvittighet gitt.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kildesortering - liten betydning for miljøet
Jeg gjør kanskje det.
|
![]() |
|