|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
Se resultatene: Hvilken vei går du i et kjøpesenter? | |||
Mot klokka |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 12,35% |
Med klokka |
8 | 9,88% |
Hipp som happ |
49 | 60,49% |
Fjollepoll |
19 | 23,46% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?Kjøpesenter er en ting, men det er jo forsket mye på dette mtp layout av butikker. En venn av meg jobbet høyt oppe i en av de største supermarkedkjedene i UK, og fortalte at dette var noe de merket godt når de la om butikker gikk omsetningen opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?Hipp som happ. Går gjerne frem og tilbake, på kryss og tvers
![]() |
#23 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?
Måtte le, jeg gjorde det en gang på Liertoppen. Men jeg hadde skrekkelig dårlig tid altså.
![]() |
#27 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?Kjent kjøpesenter: Går rett til de(n) butikken(e) jeg har ærend i/liker å kikke i. På ukjente kjøpesentre sjekker jeg hvilke butikker som er på senteret ved å se på oversikten som ofte henger ved utgangene og legger opp slagplan etter det.
![]() |
#28 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?Jeg velger helt klart å gå med klokka hvis jeg er alene på shopping. Jeg eier ikke retningssans, roter meg alltid bort overalt og forsøker derfor å velge løsninger som gjør at jeg oppnår en viss form for kontroll. Med klokka føles riktigst for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Lureri pen er langt å gå da, hvertfall med små unger og dårlig tid. Jeg har kjørt fra en ende til en annen både der og på sandvikasenteret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
iPhone, eller?
![]() |
#34 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?Jeg er litt ustrukturert av natur, men prøver å planlegge en slags rute hvis jeg skal til et senter jeg kjenner. Jeg går vanligvis mot klokka. Men jeg kan godt finne på å gå litt på kryss og tvers, da, hvis jeg ser noe spennede eller kommer på noe jeg burde se etter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|