Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvilken vei går du i et kjøpesenter?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?
Mot klokka 10 12,35%
Med klokka 8 9,88%
Hipp som happ 49 60,49%
Fjollepoll 19 23,46%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 00:23   #21
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vei går du i et kjøpesenter?

Kjøpesenter er en ting, men det er jo forsket mye på dette mtp layout av butikker. En venn av meg jobbet høyt oppe i en av de største supermarkedkjedene i UK, og fortalte at dette var noe de merket godt når de la om butikker gikk omsetningen opp.

Jeg synes å huske at mot høyre var fasiten. Regner med mye av butikker og kjøpesentre er lagt opp slik. Poenget var iallefall at kundene var overbevist om at dette var hipp som happ og hadde ingen betydning.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 00:23   #22
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Hipp som happ. Går gjerne frem og tilbake, på kryss og tvers

Gammel 26-06-11, 00:57   #23
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det har hendt, faktisk, at om jeg har dårlig tid, og trenger noe fra hver ende - kjører jeg fra den ene inngangen til den andre.

Måtte le, jeg gjorde det en gang på Liertoppen. Men jeg hadde skrekkelig dårlig tid altså.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 01:23   #24
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer helt an på hvilken butikk som fanger min intresse da jeg kommer inn dørene.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 02:37   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Raskest mulig mot nærmeste exit-mulighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 05:10   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går helst mot utgangen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 10:16   #27
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjent kjøpesenter: Går rett til de(n) butikken(e) jeg har ærend i/liker å kikke i. På ukjente kjøpesentre sjekker jeg hvilke butikker som er på senteret ved å se på oversikten som ofte henger ved utgangene og legger opp slagplan etter det.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 12:56   #28
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg velger helt klart å gå med klokka hvis jeg er alene på shopping. Jeg eier ikke retningssans, roter meg alltid bort overalt og forsøker derfor å velge løsninger som gjør at jeg oppnår en viss form for kontroll. Med klokka føles riktigst for meg.
Jeg liker egentlig kjøpesentre, men jeg bruker så inmari mye energi på å forsøke å orientere meg, derfor går jeg helst sammen med andre og da dilter jeg lettet etter og lar dem bestemme retning.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 12:59   #29
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Går litt på kryss og tvers alt etter hvilke butikker som fenger.

Gammel 26-06-11, 14:33   #30
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Måtte le, jeg gjorde det en gang på Liertoppen. Men jeg hadde skrekkelig dårlig tid altså.

Lureri pen er langt å gå da, hvertfall med små unger og dårlig tid. Jeg har kjørt fra en ende til en annen både der og på sandvikasenteret.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 16:53   #31
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg går helst mot utgangen.

:dulter:

Gammel 26-06-11, 17:35   #32
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Lureri pen er langt å gå da, hvertfall med små unger og dårlig tid. Jeg har kjørt fra en ende til en annen både der og på sandvikasenteret.

iPhone, eller? (Lureri pen)

Gammel 26-06-11, 18:17   #33
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg går mot nærmeste kaffesjappe og der blir jeg stort sett sittende.

Gammel 27-06-11, 15:22   #34
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg går mot nærmeste kaffesjappe og der blir jeg stort sett sittende.

Deretter forter jeg meg mot utgangen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 16:13   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt ustrukturert av natur, men prøver å planlegge en slags rute hvis jeg skal til et senter jeg kjenner. Jeg går vanligvis mot klokka. Men jeg kan godt finne på å gå litt på kryss og tvers, da, hvis jeg ser noe spennede eller kommer på noe jeg burde se etter.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.