|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Guttene mine er overbevist om at "mamma kan alt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Mamma og pappa fortalte at vi skulle på ferie, og da skulle vi kjøre over fjellet. Jeg så for meg at vi skulle kjøre opp et slikt bratt, enormt fjell, hvor vi kjørte oppover og oppover helt til vi kom til spissen. Da ville vi kjøre i racerfart nedover til bunnen igjen. Om dere skjønner. Jeg gråt og gruet meg til denne ferien. Og foreldrene mine skjønte ikke problemet. Jeg husker det utrolig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Og så kom jeg på at naboen lurte meg til å tro at makaroni var tørkede larver. Og bananer ble til soft-is hvis de ble lagt i fryseren. Jeg har spist mange frosne bananer i god tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde jeg aldri kommer til å dø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?En gutt jeg kjenner trodde at det var masse skjell som fór til himmelen da "sjela" forsvant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde man fikk grønne øyne dersom man tittet ned i utedoen på hytta.
![]() |
#28 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Helt alvorlig: jeg trodde at man alltid måtte gjøre som voksne sa.
![]() |
![]() |
#29 |
"De"
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde ihvertfall at man ble født gjennom navelen. Hva ellers var det hullet til for.
![]() |
#30 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde på do draugen, om det skrives slik.
![]() |
#31 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Og jo.. Denne er litt slem og litt pinlig..
![]() |
#32 |
Pen. Så det så.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Min onkel torde ikke gå i vedskjulet alene, for han hadde jo sunget at "engler daler ned i skjul".
![]() |
#33 |
Mother of Dragons
|
Sorry, må bare le, dette var kjempemorsomt! For en ondskapsfull men samtidig merkverdig begavet bror du har!
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde mest av alt at jeg var adoptert, fordi jeg ikke følte meg tilpass i familien. Innimellom håpet jeg det var sant også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Tilpasser tittel
|
Begavet er neppe en av de ordene jeg har tenkt om min bror i den forbindelsen akkurat
![]() |
#36 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde at det et eller annet sted var en bil som kjørte aller først og mente det måtte være umåtelig kult.
![]() |
#37 |
Like blid!
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde at de på TV hadde en inngang bak TV'n som de gikk inn i. Først ble de forminsket.
![]() |
![]() |
#38 |
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg skjønte ikke hvorfor vi "aldri" sto først i lyskryssene på rødt lys :taxisjåfør-datter:
![]() |
#39 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?For en festlig tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva trodde du på som liten?Jo en periode trodde jeg søsteren min var adoptert, det fortalte hun meg nemlig også måtte jeg ikke si noe til mamma og pappa, for de ville ikke at jeg skulle vite det enda. Hun er ikke adoptert altså.
![]() |
|
|