Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva har du i veska?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 23:50   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du i veska?

Mobil, husnøkler, bilnøkler, hyttenøkler, lommebok med kr. 870 og diverse kort, Paracet, nesespray (tom), tre penner, noen gamle kvitteringer, hjertemedisin , og en smeltet banansjokolade og to iPod'er, en lilla og en rosa. Alt det overnevnte har smeltet banansjokolade på seg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:24   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man må alltid ha tommestokk, ja. Den har jeg hatt bruk for mange ganger.
En periode forsøkte jeg å bytte den ut med et målebånd, men det funket ikke.

Gammel 05-07-11, 00:29   #3
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Ser ut til at den veska jeg bruker nå for tiden inneholder stort sett det samme som de fleste andres veske. Leppepomade,lommebok,nøkler,kamera,noen gamle kvitteringer,en stein,viskelær,kulepenn,solbriller,lighter. Ja,det var vel det. Jo,også linsebeholder,ob og bind,ja.

Sist redigert av Rabbit : 05-07-11 kl 00:41.
Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 01:23   #4
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4 lipglosser
Penal (inneholder minnepinne, penner, enda en lipgloss, carabinkrok, briller, markeringslapper)
Multiverktøy
Mini Maglite
Trådløs mus
Epi-pen
Hårstrikk
Pengebok
Buff
Kvitteringer på en haug med pakker jeg har sendt i dag
Nøkler
Enda flere nøkler
Adgangskort
Lavendelkrem
Pc-lader
3 mobiltelefoner
Mp3-spiller

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 20:23   #5
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lipgloss
2 bind
Mange penner
Dokumenter som jeg tar med frem og tilbake fra jobb hvis jeg skulle finne på å jobbe litt på kveld
Lommebok
3 nøkkelhanker
Binderser..?
Kvitteringer

Telefonen har jeg aldri i veska for da finner jeg den ikke hvis den ringer..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 01:46   #6
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enorme mengder billetter og kvitteringer, først og fremst. Helt unyttig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 02:23   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fast innhold som flyttes over mellom vesker:
Et par tabletter som jeg skal ta i tilfelle gallestensanfall
Resept på flere tabletter i tilfelle gallestensanfall (hvor lenge varer en resept, forresten?)
et par Pinex
et par truseinnlegg
et bind
lypsyl
Nasonex nesespray
bluetooth
lader til bluetooth
kortmappe
pengepung
husnøkler
bilnøkler
busskort
tyggis
iPhone

Akkurat nå er jeg på ferie så da har veska plass til speilreflekskameraet i tillegg. Pluss en del annet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 07:27   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Fantastisk veskeinnhold! Men tommestokk, den krever forklaring?

Gammel 05-07-11, 07:35   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lommebok
Mobiltelefon
Filofax med kalender over 2009 ( )
Nøkler og nøkkelkort
Banan
Rosa tøyhandlepose
Kvitteringer
Mynt
Handlevognpolett
Ziplock-pose med lipgloss og lypsyl
Solbriller
3 kulepenner
Div. smykker og hårstrikk

Det var verre på fredag for da ryddet jeg ( ) og tok ut en deformert bleie, diverse lønnsutskrifter (vi får dem i handa av regnskapsansvarlig), flybillettene fra vi var i Bergen i mai og detaljerte google-kart over Hokksund.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 08:19   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

lommebok
mobil
nøkkelknippe
liten maglite
id-brikke (bank)
id-kort & nøkkel til jobb
kulepenn
handlenett
Ibux

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 08:39   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

-flexikort
-bankort
-nøkler
-minnepinne
-en pocketbok (Sommeren uten menn)
-bærbar pc
-liten notatblokk
-en tusjpenn
-briller i etui
-en og annen kvittering som jeg ikke har lagt i kvitteringsskuffen enda
-lipgloss
-noen løse mynter

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 09:54   #12
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanligvis alt for mye. Men i dag har jeg splitter ny veske, og den inneholder kun lommebok, bilnøkler, tlf og tyggis. Jeg har liksom ikke flyttet inn i den ennå.

Gammel 05-07-11, 10:02   #13
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Altfor mye rot. Har noen hotspots jeg burde ha ryddet. Den er en av dem.

Gammel 05-07-11, 10:03   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Altfor mye rot. Har noen hotspots jeg burde ha ryddet. Den er en av dem.

Det er faktisk ganske tilfredsstillende å rydde i en veske. Dessuten tar det overraskende kort tid- bare man kommer i gang!

Gammel 05-07-11, 15:23   #15
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Det er faktisk ganske tilfredsstillende å rydde i en veske. Dessuten tar det overraskende kort tid- bare man kommer i gang!

Ja det tror jeg på, særlig når det andre på listen min er stallen, boden, garasjen, bilene, drivhuset og kjelleren. Da blir liksom vesken veldig overkommelig.

Sånn, nå fikk jeg jammen meg skrevet liste også, da er jo første steget tatt.

Gammel 05-07-11, 10:35   #16
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg syntes sekken min var så tung i dag. Og har helt glemt at jeg har drasset rundt på ei vinflaske siden fredag.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 12:51   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi se, jeg har følgende i min veske for tiden:

Lommebok
Nøkler
2 søsterur (ja, det kan jo hende det ene slutter å virke mens jeg er på jobb. )
Navneskilt
Id-kort til jobben
Kleenex
2 Carmex
1 tube Decubal
En drøss kvitteringer, både kurante og ukurante
En del pakningsvedlegg til medikamenter jeg tenkte lese meg opp på
Kulepenner
Hengelås
Notatbok
Agenda
Håndsprit
Førstehjelpsmaske
Bind
Reflekser
2 Paracet
Livostin øyedråper
Lipgloss
Solbriller (i etui)
Briller (i etui)

Jeg skal vel klare meg en stund.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 14:21   #18
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Tja, jeg har visst:

• To halve tyggispakker
  • husnøkler
  • jobbnøkler
  • Boka "Besynderlige Odd" av Dean Koontz
  • En lipgloss med solfaktor (optimist )
  • Sollbriller (se parantes over)
  • Lommebok
  • Et brev fra Podens fastlege - nå påført dato og klokkelsett for time
  • Handsfree til Iphone
Når jeg går hjem, så ligger forhåpentligvis Iphonen oppi der også.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 14:27   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sminkepung
Lommebok
Bok
Syvende sans
Paraply
4 minnepinner
Nettbankkodedings
Mintpastiller
Busskort
Syrenøytraliserende tabletter
Hårbørste
Tamponger
2 iPoder med tilhørende hodetelefoner
Papirlommetørkler
Handlepose
Barberhøvel
Håndkrem
Dent-pastiller
Nøkler

Og jeg ryddet faktisk i vesken i går.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 15:39   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lommebok, krøllete truseinnlegg (), to penner, noen kvitteringer, pakke med papirlommetørkle, kort fra blodbanken, lipgloss, lipsyl, mobil, nintendoDS og noen løse halsdrops med hår på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.