|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!Abonnerer. |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!Kanel. :noterer til seinere: |
![]() |
![]() |
#24 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!Maur med vinger inne er maur som svermer - de er på jakt etter et nytt sted å slå seg ned. De kommer mest sannsynlig utefra. Kan også komme innenfra hvis de bor i en vegg allerede.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!Jeg kom på det med baby og gift underveis. |
![]() |
![]() |
#26 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!Bra, smilefjes. Det høres fint ut det. Husk å la Drammen ta seg av vaskinga etterpå, ikke noe poeng at du fjerner gift og holder på med sånt synes jeg.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!Jeg var innom ei eldre dame en gang, hun hadde satt et syltetøyglass med 1/2 cm honning i bunnen som "agn" til utyskene. De klatret oppi glasset, og ble sittende fast/druknet i honningen. Jeg ble overrasket over å se hvor mange maur ei såpass enkel felle greide å fange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!De lokkeboksene fungerte veldig bra her i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hjelp - haster - maur!For meg framstår lokkeboks mot maurinvasjon litt som akupuntur mot grusomme fødselssmerter. Jeg blir litt mer sånn; "Die! Die, bloody monsters!" *Røske opp heller, spraye som bare rakkern og bygge ny terrasse.* Eller. Det er vel mest meg som roper "Die!", og mannen som røsker og bygger.
![]() |
|
|