|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Ja, dukker det opp en rødstripete guttepusunge, veit jeg at det vil holde hardt.
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Sukk altså. Jeg ønsker meg så innmari katt, og det er fullstendig uaktuelt. Hundene hadde tatt helt av, og ikke bor vi sånn til at det er ideelt for katter heller. En vakker dag håper jeg vi kan overta et sånt vakkert nøste vi også.
|
|
|
#3 |
|
Vaklende
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Det er så uaktuelt å ha katt her, selv for begrenset periode.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Takk Balanse.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vaklende
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Pelen, det er trist når det ikke funker, men flott at venninnen din trør til likevel. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Svaret fra henne var vel mer rettet mot det med leilighet. Jeg vet at det ikke er noe problem å si i fra om det ikke virker etter en periode. Det vet jeg at andre har sagt. Men det er jo alltid greit å si i fra det fra begynnelsen av så at man ikke får en katt(unge) som er mer utrygg (og som da får bytte hjem flere ganger og kanskje blir mer utrygg). |
|
|
|
![]() |
|
|