|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
--
|
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsningSå kjapp du er! Kult! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsningSnudde det slik at tilbygget kom på andre siden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
--
|
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsningJa, det blir litt mye, men artig å se. Nok av muligheter skjønner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsningEnig i at de husene passer som veldig firekantede.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
--
|
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsning
Vi har tenkt soverom + stue der det er stue i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsningDu har ikke vurdert et tilbygg med en evt takterasse da? Mange funkishus som har det på tilbyggene.... men passer kanskje dårlig med tanke på at dere ligger så høyt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
--
|
Nei, det har vi egentlig ikke tenkt på. Det er jo en mulighet det, men blir det for høyt er jeg redd naboene bak vil klage. Og det forstår jeg, utsikten er jo litt av greia her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsningNytt forslag.... her kan du ha tilbygget litt slik som arkitekten har tegnet det, men at det blir en vinterhage.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Hustråd] Trenger tips til tilbygg/planløsningJeg tror det å ta en ordentlig prat med arkitekten er en løsning, jeg. Si hva der ønsker/ikke ønsker, fremtidsplaner etc. Hvis dere ikke vil ha egne soverom/kjellerstue er det ingen ide å bygge på slik at det blir det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
--
|
Enig i det. I første møtet hadde vi egentlig ikke så mange tanker, vi har fått flere nå. Bare jeg som er litt utålmodig, siden arkitekten er på ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|