Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er det frekkeste!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-11, 00:13   #21
Tuva Birgitte
Aktiv

Tuva Birgitte sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Sv: Det er det frekkeste!!!

Utrolig frekt å tømme hele treet!
Når jeg var liten og gikk på slang så tok vi bare noen få epler eller andre frukter/bær, vi tømte aldri treet eller busken. Hadde blitt kjempelei meg hvis det hadde skjedd i min hage.

Tuva Birgitte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 00:17   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorry at jeg ler, men det minner meg så veldig om bestemora mi. Hun hadde en avtale med noen på andre siden av byen om at de bare kunne komme å plukke moreller og plommmer hvert år. Og hun sa selvsagt ikke ifra om at hun hadde solgt huset. Men så traff hun på "de plukkende" noen år senere, og da kom det jo fram. De var så flaue at de ikke ante hvilket ben de skulle stå på.

Men utrolig frekt å tømme et tre, altså. Barnestreker der det forsvinner en neve moreller eller en bunt (? hva heter det?) med rips er liksom noe som hører til, men noen som tusler igjennom store deler av en inngjerdet eiendom for å tømme treet er ikke noe man skal regne med.

Gammel 12-07-11, 00:37   #23
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Det var veldig veldig frekt!!!

Morellene mine er et av sommerens høydepunkt. Jeg hadde blitt kjempesint!

Gammel 12-07-11, 00:55   #24
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Toppen av frekkhet. Håper dere finner ut av hvem som har vært på ferde.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 01:19   #25
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Utrolig frekt og kjipt for deg, men gud så gøy det var å gå på slang.....

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 01:38   #26
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Intrigue, her.

Utrolig frekt og kjipt for deg, men gud så gøy det var å gå på slang.....

Men du tømte vel ikke teet når du gikk på slang?

Gammel 12-07-11, 02:10   #27
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er det frekkeste!

Det kan jo være fugler? Det har hendt at det har kommet en enorm flokk med stær her og spist opp et helt tre (ja, ikke selve treet) og det ser ut som en slagmark etterpå. Mange av dem tråkker jo rundt på bakken og hadde det vært noe annet enn gress under, hadde det vært nedtråkket, men du så kanskje fotspor?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 02:12   #28
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Og der så jeg at smilefjes nevner det samme. Det hender at de raider bare ett tre, altså.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:40   #29
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

:sinna: Jeg har selv et morelltre som snart er modent og jeg kjenner hvor inmari sint og skuffet jeg hadde blitt om noen hadde kommet og plukket det rent! Det høres jo ut som betydelig mer en noen barn som har vært på "slang" dette her!

Gammel 12-07-11, 10:17   #30
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Men, atte du.. Har ikke dere akkurat flyttet inn i nytt hus? Kanskje de tidligere eierne hadde en avtale med noen som kunne plukke fritt? Uansett burde de ha fått med seg at det er nye eiere som bestemmer nå.

Vi har bodd her i over 1.5 år nå og hadde ikke noen her på denne tiden i fjor, så det er nok ikke noen mulighet.

Gammel 12-07-11, 10:19   #31
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg får det ikke til å stemme at det er fugler altså, det er for mistenksomme spor rundt, i tillegg til at jeg som sagt hørte noen lyder i går ettermiddag/kveld, og jeg trodde det kom folk på besøk, men beit meg ikke mer merke i det og tenkte at jeg hørte syner nesten. Så, det har nok vært noen tufser her - håper de har skikkelig, skikkelig vondt i magen nå!!

Gammel 12-07-11, 11:14   #32
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så sint på dine vegne! Jeg har ikke moreller, men det er jo det aller beste. Hvis noen hadde tatt jordbærene og plommene mine sånn hadde jeg rett og slett begynt å grine!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.