|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
Sv: Det er det frekkeste!!!Utrolig frekt å tømme hele treet! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Det er det frekkeste!!!
|
|
|
#23 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er det frekkeste!!!Det var veldig veldig frekt!!!
|
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Det er det frekkeste!!!Toppen av frekkhet. Håper dere finner ut av hvem som har vært på ferde. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er det frekkeste!!!Utrolig frekt og kjipt for deg, men gud så gøy det var å gå på slang..... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er det frekkeste!Det kan jo være fugler? Det har hendt at det har kommet en enorm flokk med stær her og spist opp et helt tre (ja, ikke selve treet) og det ser ut som en slagmark etterpå. Mange av dem tråkker jo rundt på bakken og hadde det vært noe annet enn gress under, hadde det vært nedtråkket, men du så kanskje fotspor?
|
|
|
#28 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Det er det frekkeste!Og der så jeg at smilefjes nevner det samme.
|
|
|
#29 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: Det er det frekkeste!!!:sinna: Jeg har selv et morelltre som snart er modent og jeg kjenner hvor inmari sint og skuffet jeg hadde blitt om noen hadde kommet og plukket det rent! Det høres jo ut som betydelig mer en noen barn som har vært på "slang" dette her!
|
|
|
#30 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Det er det frekkeste!!!
Vi har bodd her i over 1.5 år nå og hadde ikke noen her på denne tiden i fjor, så det er nok ikke noen mulighet.
|
|
|
#31 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Det er det frekkeste!Nei, jeg får det ikke til å stemme at det er fugler altså, det er for mistenksomme spor rundt, i tillegg til at jeg som sagt hørte noen lyder i går ettermiddag/kveld, og jeg trodde det kom folk på besøk, men beit meg ikke mer merke i det og tenkte at jeg hørte syner nesten. Så, det har nok vært noen tufser her - håper de har skikkelig, skikkelig vondt i magen nå!!
|
|
|
#32 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Det er det frekkeste!Jeg er så sint på dine vegne! Jeg har ikke moreller, men det er jo det aller beste. Hvis noen hadde tatt jordbærene og plommene mine sånn hadde jeg rett og slett begynt å grine!
|
![]() |
|
|