Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er det frekkeste!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 22:15   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det er det frekkeste!

Ja, det er søren meg det frekkeste!!

Skulle ut med søpla nå og fikk bare en følelse av at noe ikke stemte. Kikket meg litt rundt og fikk plutselig øye på at morelltreet vårt slettes ikke var så fullt av moreller lenger. Det var straks bugnende modent med massevis av deilige kjøttmoreller, og nå er det skrella til margen!!

Syntes jeg hørte noen lyder tidligere i kveld, men da så jeg ikke noe når jeg kastet et kjapt blikk ut kjøkkenvinduet, men nå er jeg sikker på at det var morelltjuven(e) jeg nok hørte. For det er helt åpenbart at det er mennesker som har gått inn i hagen min og forsynt seg. Det ligger noen bær strødd her og der, og deler av markjordbæråkeren min er nedtråkket!!!

Kanskje smålig av meg, men jeg skjønner bare ikke hva som får folk til å gjøre sånt jeg. De må tross alt virkelig INN i hagen vår for å ta disse morellene, og de henger såpass skjult til at det er nesten så jeg mistenker naboen for å stå bak ... Uansett, lite hyggelig gjort synes jeg!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.