|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Tenker som Anne - ved tvil, vil jeg råde til å beholde. Kjenner ikke forskningen rundt abort og depresjon inngående, men vil tro det utgjør en forskjell om man er 100% sikker eller ikke. Altså, at en evt. depresjon ikke kommer automatisk. Den kan komme om man sliter med avgjørelsen. Vet ikke, som sagt.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Jeg tenker at å få en baby med så store søsken jo må være noe helt annet enn i runde nummer en. De vil jo kunne være til masse hjelp. En sånn attpåklatt kan jo virkelig bli en "dessert" for hele familien.
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Tusen takk alle sammen for svar! Jeg har lest alle. Selvsagt er det bare jeg og min mann som kan ta avgjørelsen, men det var faktisk utrolig godt å få dele dette dilemmaet med dere der ute og få lese deres mening. Dere er på sett og vis til stor "hjelp" for meg i forhold til det å vurdere alle sider av saken... Føler meg litt "lettere"... I allefall for en stund |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Om du skal ta abort eller ei, det er det ingen andre enn du og mannen din som kan avgjøre, og da i all hovedsak du. Hva jeg og andre måtte mene, det skal du egentlig ikke tenke på i det hele tatt.
All of these lines across my face Tell you the story of who I am So many stories of where I've been And how I got to where I am Sist redigert av Carrera : 15-07-11 kl 05:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Jeg har også vært i din situasjon, to ganger faktisk. Den første gangen var vi så i tvil at vi valgte å beholde barnet, og jeg angrer ikke på det i det hele tatt.
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Store søsken kan ha stor glede av en liten attpåklatt. Og de er til stor hjelp, de er bonusbabyer de som kommer etter noen år. Jeg har mye hjelp fra de to store hos meg med å underholde plutten. Og de er veldig glade i han.
![]() |
#8 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Umulig for oss å råde deg. Det er jo ditt valg alene. Ut fra slik jeg tolker deg tror jeg kanskje at du innerst inne veier mot å beholde?
![]() |
#9 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Abort eller ikke?Om økonomi, hus og alt det praktiske er på plass, så må man jo tenke på om man VIL ha flere barn. Kjenner noen som fikk en atpåklatt og storesøsknene var i samme alder som deres. Denne attpåklatten storkoser seg i storfamilien, og har mange omsorgspersoner i livet sitt. Det er gull verdt, og kan være avlastende i det store bildet.