|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Min bror jobbet nattskift natt til i dag, men insisterte like vel på lite søvn for å komme å hente bølla og meg på flyplassen midt på dagen i dag. Vi bor i byen, ca 20 min fra flyplassen, han bor utenfor byen med ca 45 min inn til flyplassen. Vi kunne tatt flybussen, men med 2 kofferter, en sekk og en turbo av en 2,5-åring så jeg mørkt på det. Han sier aldri nei til noe og gjør alt for mye for meg. Snille broren. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?-Svigers har invitert oss på middag i helgen - pleier å være nydelig mat.
|
|
|
#23 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Mannen min ( |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Svigerforeldrene våre gjør stadig vekk hyggelige ting for oss. Og som Morella føler jeg virkelig at vi går i minus.
|
|
|
#25 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Foreldrene mine har hatt ungene på hytta noen dager så jeg fikk gjort litt hjemme. Pappa kjørte dem hjem så han kunne installere en lampe på kjøkkenet, og til uka kommer han for å rive en vegg så jeg får stort vaskerom. Fine pappaen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Vi pusser opp kjøkkenet for tiden og er uten kokemuligheter. Mamma synes så synd på oss at hun tilbød seg å sponse flybilletter slik at vi kunne være hos dem i helgen. Vi fant ut at det ble for dyrt etter å ha sjekket nettet begge to. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Ei venninne kom på besøk og tok med seg interiørmagasin, sjokolade og sommerduk fra Kremmerhuset.
|
|
|
#28 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Duden på el-kjøp ringte kundeservice på Tele2 for meg enda jeg etter sigende skulle ha fikset dette selv, mens han hvisket stille; "Håper jeg ikke møter han som svarte i sted, han var en skikkelig regelrytter". Jeg var heldig - og duden i den andre enden av telefonen var også i det medgjørlige hjørnet - og disse to unge mennene sparte meg for myyyye frustrasjon |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Venner har kommet på besøk med bær, frukt og omsorg. Venner har vært fine gjennom diverse medier. Foreldre er som alltid fantastiske og fikser ting som gjør livet enklere. Svigerinne kom på besøk i dag med kaff, snacks og søt nevø. Synes veldig mange gjør veldig mye fint for meg! Heldig.
|
|
|
|
#30 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Jeg kan ikke komme på en eneste ting, og sitter her og lurer på hva som er grunnen til det.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Jeg vil forresten trekke frem en ting jeg setter skikkelig pris på. Bare nå i det siste så har jeg fått hjelp til å skjønne hvordan man skaffer en rørlegger, hva som er forskjellen på kynnere og rier, hva man gjør med ødem i beina, hvordan man fikser maur og mye mer. |
|
|
|
#32 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?En venninne har lånt meg bilen sin (og hytta si) de siste to ukene. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?
Ja! Signeres.
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Mannen tok meg med på fiiin middag i går. På en ny og eksklusiv restaurant i nabobyen.
|
|
|
#35 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Mamma tok med meg og alle fire ungene på restaurant.
|
|
|
#36 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Hadde aldri klart meg uten hjelp fra mamma. Hun er uten tvil det snilleste menneske jeg kjenner. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?I går klipte naboen skråningen for meg, mens jeg heftgrunnet en seng. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Det siste jeg kommer på, var svigers som tok med seg ungene på hytta nå i helga, så jeg og mannen fikk en etterlengtet frihelg alene
|
|
|
|
#39 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Mammaen min er et unikum som alltid stiller opp. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Samboeren min hadde tatt hele husvasken når jeg kom hjem fra jobb på fredag, det vet han at jeg setter stor pris på. Og i dag kommer han og henter meg på jobb fordi jeg har syklet. På forhånd har han forberedt middagen, så det tar ikke så lang tid å få fisken ferdig når vi kommer hjem.............sånne småting i hverdagen letter så mye for meg.
|
![]() |
|
|