|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Bokhyller eller piano? | |||
Bokhyller |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 24,00% |
Piano |
53 | 70,67% |
Whatever |
4 | 5,33% |
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Det kommer an på funksjonen til pianoet. Er det en pen ting man skal dekorere med familiebilder i små sølvrammer, stemmer jeg på bokhyller. Dersom pianoet er i daglig bruk fordi en eller flere i familien elsker å spille, så stemmer jeg på pianoet. Ingenting er tristere enn et instrument som ingen spiller på.
![]() |
![]() |
#23 |
maler
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Er det da jeg foreslår at jeg skal ta meg en tur på dertil egnet dyr interiørsjappe og kjøpe meg en kul vegghengt bokhylle til dekorasjon over pianoet?
![]() |
#25 |
maler
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?
Pianoet er om ikke i daglig, så hvertfall flere ganger i uken i bruk. Det står i gangen nå fordi det funker som øvingsplass på et vis.
![]() |
#26 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Vi har dekket en vegg (vegg til vegg/gulv til tak) med hvite Billy bokhyller, tilpasset rundt pianoet. Glassdører på alt. Er kjempefornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
maler
|
Jeg greier ikke se det for meg - hva slags hyller har dere hengt over pianoet? Det er hvite billyer vi har nemlig.
![]() |
#28 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Over pianoet har vi tatt de lave Billy hyllene, kappet av sokkelen og hengt de opp ned på veggen. Da blir sårkanten opp mot taket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Umulig valg! Jeg har vanskelig for å se for meg en stue uten bøker - har forsåvidt hatt det, men det var ikke min leilighet (leide rom i kollektiv), så da var det ikke opp til meg. Bøker er jo fantastiske! På den andre siden ønsker jeg meg skikkelig et piano, så hvis jeg måtte velge... Hmm nei, jeg ville nok prøvd å få til begge deler. Vegghengte bokhyllegreier høres bra ut.
![]() |
#30 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Jeg ville byttet til piano i stua. Det virker mye hyggeligere å spille i stua enn i gangen.
![]() |
#31 |
Leser
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Jeg ville ha hatt pianoet i stuen. En bok kan du bære med deg inn i stuen og sette deg å lese, det er vanskelig å gjøre med et piano.
![]() |
#32 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Vi kastet ut bøkene fra stua for ti år siden, og de får nok aldri komme tilbake dit igjen. Det ble utrolig mye lysere, åpnere og luftigere uten bokhyller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Piano.
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Bibliotek!
![]() |
#35 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Piano i stuen og bøker i gangen. Det er lettere å ta med seg en bok inn i stua når man vil lese, enn å trille inn pianoet når man vil spille. Ingen vill jo sitte i gangen og klimpre.
![]() |
#37 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jepp!
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Jeg har nettop arvet piano og ville gjerne hatt det i stua, men har ikke plass. Så jeg stemmer også for piano i stua.
![]() |
#39 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Bokhyller eller piano i stua?Det kommer an på hvor flink pianisten(e) er. Dersom de er amatører hadde jeg valgt bøker i stuen og pianoet bak en lukket dør.
![]() |
#40 |
maler
|
Han som bruker pianoet mest er definitivt amatør. Men det blir jo litt som med barnekunst - det er jo amatørmessig, men verdt å ha fremme likevel. Og jeg lover at han sørger for at vi hører det uansett hvor pianoet står.
![]() |
|
|