Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tidenes ferieblemme

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 12:22   #21
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tidenes ferieblemme

Oioioi. Den var lei. Det var bra du fikk tak i ruteflybilletter i det minste.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 12:24   #22
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oj, jeg hadde garantert begynt å gråte. Utrolig kjipt, men hell i uhell at de fant rutefly. Håper ferien blir bra når dere kommer frem på tirsdag.

Gammel 17-07-11, 12:27   #23
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Oi, den var vond. Krysser fingrene for at resten av fereien går greit.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 12:41   #24
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å nei, så utrolig kjedelig og leit.
Håper det ordner seg med resten av ferien da.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 12:52   #25
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ånei, så utrolig trasig.
Skjønner godt at dere gråt.
Håper det blir en fin ferie fra tirsdag av!

Gammel 17-07-11, 12:55   #26
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjeeeedelig!!! Men så bra dere har fått ordnet nye billetter og får litt ferie allikevel! ;-)

Gammel 17-07-11, 12:56   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ånei, så kjipt! Godt dere fikk fly til tirsdag, slik at det blir ferie likevel, selv om den blir forkortet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 12:58   #28
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Nei så trist.
Jeg hadde mer en hulket tror jeg.
Fint dere fikk ruteflybilletter, men trist at dere mister noen dager, og at det koster desto mer.
Men men, slik er det jo. Tross alt var dere heldig som fikk ruteflybilletter.
Kos dere i resten av ferien.

En gang, om mange mange år, ler dere nok av dette.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 12:58   #29
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

åh herregud så grusomt.. stakkars stakkars dere.. Godt det ordnet seg, men kjipe penger vil jeg tro..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 13:06   #30
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Så utrolig kjedelig. Godt det ordnet seg med billetter da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:30   #31
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Vi har heldigvis fått ordnet med reiseselskapet slik at leiligheten står klar til oss når vi kommer og resten av oppholdet går som planlagt. Det blir en melkerute-flytur på oss på tirsdag, vi kommer nok ganske sent frem. Mannen kvir seg selvfølgelig ekstra nå som det blir flere oppstigninger og landinger. Men mest av alt synes nok både mann og barn veldig synd på meg som tar det tyngst av alle. Får masse trøst og klemmer. Kunne jeg ikke bare tatt feil andre veien, og dukket opp en dag for tidlig? Da kunne det blitt en historie å le av. Vi får bare kose oss maksimalt de dagene vi får og prøve å glemme hvor ufattelig dyr og amputert denne ferien blir.

Gammel 17-07-11, 14:34   #32
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, nei nei, det var skikkelig surt ja. Håper dere får en fin men forkortet ferie likevel.

Gammel 17-07-11, 14:38   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy fader. Jeg er sånn at jeg går rundt og nesten er helt manisk flere måneder før vi skal reise, så den datoen er spikret for min del, det kunne nok ikke skjedd her (jeg er nemlig fryktelig, fryktelig barnslig og får nesten ikke puste i ren glede og spenning). Men vi er jo uansett to om planleggingen også. Godt dere i hvert fall får reise og får en forholdsvis lang ferie allikevel, selv om jeg skjønner det er utrolig kjipt.

Men skal mannen din bli med? For jeg skjønte ikke helt hvorfor han ikke orket å delta i planleggingen pga. flyskrekk, men han tør å fly? Eller blir han ikke med? Uansett, håper dere får en fantastisk ferie.

Gammel 17-07-11, 14:50   #34
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Men skal mannen din bli med? For jeg skjønte ikke helt hvorfor han ikke orket å delta i planleggingen pga. flyskrekk, men han tør å fly? Eller blir han ikke med? Uansett, håper dere får en fantastisk ferie.

Han blir med, men bruker all energi på å overleve selve flyturen. Vil absolutt ikke høre detaljer om avreisen før det faktisk nærmer seg. Det er vanskelig for meg å skjønne omfanget av flyskrekken, men så lenge han går med på flyreise med min planlegging, har jeg akseptert at det får være slik.

Jeg har også gått og gledet meg så lenge og trodd at flydatoen satt spikret. Det var bare det at det var den feile datoen som var spikret fast, og gjorde meg totalt blind da jeg så over reisedokumentene.

Gammel 17-07-11, 14:58   #35
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Uff og huff for en blemme. Stakkars deg, jeg hadde nok grått jeg også. Fint at dere kommer dere avgårde og får 10 fin dager. Håper du klarer å legge dette av deg slik at du får en fin ferie allikevel. Det er de rundt deg tjent med også.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:00   #36
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj, oj, oj, jeg føler virkelig med deg. Jeg hadde også hulket og vel så det. Flott at dere fikk rutebilletter iallefall, men virkelig kjipt å miste flere dager av ferien.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:17   #37
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Uff, Så utrolig kjipt! Håper resten av ferein blir bra.

Gammel 17-07-11, 15:24   #38
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Hjelpes. Jeg føler med dere. Jeg tror jeg hadde mer enn hulket når sjokket ga seg.

Dette er faktisk min skrekk. Jeg sjekker alltid billettene opp og ned og i mente, men stoler aldri helt på at det er riktig alikevel. Jeg blir alltid like lettet når jeg har kommet til riktig tid på riktig sted.

Gammel 17-07-11, 15:29   #39
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Huff, dette er kjipt og utrolig kjedelig
Heldigvis klarte dere å finne en løsning, slik at det blir 10 dageri sol og varme.
Håper dere klarer å nyte ferien når den begynner på tirsdag

Gammel 17-07-11, 15:36   #40
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff, så kjedelig!
Håper dere får 10 fine dager i varmere strøk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.