|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes ferieblemmeOj, jeg hadde garantert begynt å gråte. Utrolig kjipt, men hell i uhell at de fant rutefly. Håper ferien blir bra når dere kommer frem på tirsdag.
|
|
|
#23 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes ferieblemmeOi, den var vond. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tidenes ferieblemmeKjeeeedelig!!! Men så bra dere har fått ordnet nye billetter og får litt ferie allikevel! ;-)
|
|
|
#27 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Tidenes ferieblemmeÅnei, så kjipt!
|
|
|
|
#28 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes ferieblemmeNei så trist. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes ferieblemmeVi har heldigvis fått ordnet med reiseselskapet slik at leiligheten står klar til oss når vi kommer og resten av oppholdet går som planlagt. Det blir en melkerute-flytur på oss på tirsdag, vi kommer nok ganske sent frem. Mannen kvir seg selvfølgelig ekstra nå som det blir flere oppstigninger og landinger. Men mest av alt synes nok både mann og barn veldig synd på meg som tar det tyngst av alle. Får masse trøst og klemmer. Kunne jeg ikke bare tatt feil andre veien, og dukket opp en dag for tidlig? Da kunne det blitt en historie å le av. Vi får bare kose oss maksimalt de dagene vi får og prøve å glemme hvor ufattelig dyr og amputert denne ferien blir.
|
|
|
#32 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Tidenes ferieblemmeNei, nei nei, det var skikkelig surt ja. Håper dere får en fin men forkortet ferie likevel.
|
|
|
#33 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Tidenes ferieblemmeFy fader. Jeg er sånn at jeg går rundt og nesten er helt manisk flere måneder før vi skal reise, så den datoen er spikret for min del, det kunne nok ikke skjedd her (jeg er nemlig fryktelig, fryktelig barnslig og får nesten ikke puste i ren glede og spenning). Men vi er jo uansett to om planleggingen også. Godt dere i hvert fall får reise og får en forholdsvis lang ferie allikevel, selv om jeg skjønner det er utrolig kjipt.
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes ferieblemme
Han blir med, men bruker all energi på å overleve selve flyturen. Vil absolutt ikke høre detaljer om avreisen før det faktisk nærmer seg. Det er vanskelig for meg å skjønne omfanget av flyskrekken, men så lenge han går med på flyreise med min planlegging, har jeg akseptert at det får være slik.
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tidenes ferieblemmeUff og huff for en blemme. Stakkars deg, jeg hadde nok grått jeg også. Fint at dere kommer dere avgårde og får 10 fin dager. Håper du klarer å legge dette av deg slik at du får en fin ferie allikevel. Det er de rundt deg tjent med også. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes ferieblemmeOj, oj, oj, jeg føler virkelig med deg. Jeg hadde også hulket og vel så det. Flott at dere fikk rutebilletter iallefall, men virkelig kjipt å miste flere dager av ferien. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Tidenes ferieblemmeHjelpes. Jeg føler med dere. Jeg tror jeg hadde mer enn hulket når sjokket ga seg.
|
|
|
#39 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Tidenes ferieblemmeHuff, dette er kjipt og utrolig kjedelig
|
|
|
|
#40 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes ferieblemmeUff, så kjedelig!
|
![]() |
|
|