|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Blir nesten litt sliten av bildet, så tror jeg dropper det. Tenker et par dager til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Jeg elsker dystre bilder, så jeg likte dette knallgodt.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Da jeg så det første bildet tenkte jeg "nei", men det var lysere på nærbildet og desto mer jeg har sett på det desto bedre likte jeg det så jeg må si at jeg nok hadde ofret en del for å kjøpe det, ja. Spesielt om det har affeksjonsverdi i tillegg. (Får jeg spørre hvilken kunstner det er?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Likte det. Når alt annet er så lyst og lett kan man godt ha noe som står ut litt, som det bildet. Slike typer bilder kan jeg se lenge på og stadig oppdage noe nytt med, går ikke så fort lei.
![]() |
#25 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Jeg synes bildet er fint. Veldig, veldig fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Superfint! Hadde nok ville hatt en annen ramme, men bildet liker jeg godt.
![]() |
#27 |
koko
|
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Jeg likte det veldig godt. Synes at det lyse i det trenger gjennom det mørke, og dermed gjør det mer optimistisk enn dystert.
![]() |
#28 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Kjempefint bilde! Kommer selvfølgelig litt an på hvordan det passer inn hos deg. Det passer kanskje ikke best til lys, minimalistisk stil. Men da har du kanskje et annet sted der det passer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Ville byttet ramme på det... om det er lerret ville jeg valgt sånn ramme som gjør at det ser ut som det henger litt i lufta om du forstår hva jeg mener. (husker ikke hva det heter akkurat nå) I tillegg ville jeg valgt å henge en malerilampe på det slik at det blir lyst opp litt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Var ikke helt min smak, ble litt for mørkt og dystert..
![]() |
#31 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Jeg likte det. Jeg synes det hadde fine farver. Det kan jo henge andre steder enn akkurat over sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes dere om dette bildet?Kjøp! Fint!
![]() |
|
|