|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva er "in" farger for en 14-årig jente om dagen?
Jeg ville ikke satset på Rosa og Betty Boopish-dill til en 14-åring. De 14-åringene jeg kjenner ville antakeligvis spist skoene sine heller enn å iføre seg slikt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva er "in" farger for en 14-årig jente om dagen?Min tanteskatt på snart 14 bruker endel forskjellige farger, tror ikke hun har noen favoritt, men jeg tror rosa er ut altså
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er "in" farger for en 14-årig jente om dagen?Blått og hvitt er vel ganske "safe" når det gjelder klær og tilbehør i år.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er "in" farger for en 14-årig jente om dagen?14 åringen her går mye i hvitt, sort, ferske, grått og litt rosa. Har begynt å gå litt med blått også nå.
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Hva er "in" farger for en 14-årig jente om dagen?Det er mye sort, blått, hvitt, fersken og litt rosa på ungdomsskolen nedenfor her i hvertfall.
|
|
|
#26 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er "in" farger for en 14-årig jente om dagen?Min, nesten femten, liker sterke farger. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
maler
|
Sv: Hva er "in" farger for en 14-årig jente om dagen?Niesa mi på femten liker forresten også sterke farger. Hun liker nesten alle farger, men det må være ganske kraftige farger. Og så kan hun godt ha litt "barnslige" greier som mikke mus og tilsvarende på klærne. Men jeg tror ikke hun er helt mainstream, hun har tatt et veldig bevisst "mot strømmen"-valg og føler ikke noe behov for å være som alle andre.
|
![]() |
|
|