Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Si meg noe om disse bandene/gruppene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-11, 21:34   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Si meg noe om disse bandene/gruppene

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En av Baarli-brødrene* slikket meg på kinnet på en konsert. Som en ku ville gjort det. Jeg tror han mente der som et come on.

*medlem i backstreet girls.

Hey, that's Rock'n'roll. Man har da et image å ivareta!

Sist redigert av Enhjørning : 21-07-11 kl 21:36. Årsak: Tastaturet mitt er fucked.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 21:37   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Lukestar Småsvevende melodiøs pop sunget med finfin falsett!

Gammel 21-07-11, 21:40   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, jeg er relativt musikkinteressert, og de fleste av disse er helt ukjente for meg.
Jeg føler ikke jeg kan skryte på meg å kjenne band bare for at jeg har hørt navnene deres, eller sett dem listet opp på festivalprogram tidligere.

Gammel 21-07-11, 21:41   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lukestar er veldig rart i mine ører. Jeg får ikke helt taket på hva jeg syns.

Gammel 22-07-11, 09:42   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil ikke si at det er relativt ukjente band altså, hvertfall ikke alle. Men man bør nok ha musikkinteresse utover P4 for å ha hørt om dem. Jeg syns absolutt menigmann burde ha hørt om både Eva & The Heartmaker, Lukestar og til en viss grad backstreet girls. Hvis ikke så er man litt ute ja. Musikkmessig, that is.

Jeg vil vel nesten heller si at hvis du har noe særlig forhold til Baarlieguttas musikalske kreasjoner så er det snarere et tegn på at man begynner å bli gammel og ute.

Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 09:56   #26
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Lukestar Småsvevende melodiøs pop sunget med finfin falsett!

Jeg har sett Lukestar live et par ganger, og de var virkelig, virkelig flinke.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:11   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vil vel nesten heller si at hvis du har noe særlig forhold til Baarlieguttas musikalske kreasjoner så er det snarere et tegn på at man begynner å bli gammel og ute.

Gammel 22-07-11, 11:24   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis Baarligutta står for hovedandelen av musikkutvalget ditt ja. Men siden de har eksistert såpass lenge så forventer jeg at folk utenfor boogierockmiljøet også har hørt om dem. Akkurat som jeg forventer at folk utenfor gamlebyens pønkmiljø har hørt om Jokke, og at andre en jazzere har hørt om Jan Garbarek og Jaga Jazzist.

Det er for øvrig ikke noe likhetstegn mellom gammel og ute. Hvertfall ikke i min verden. :kjenner mange førtiåringer som er langt hippere og oppdatert enn de fleste tjueåringer:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:27   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis Baarligutta står for hovedandelen av musikkutvalget ditt ja. Men siden de har eksistert såpass lenge så forventer jeg at folk utenfor boogierockmiljøet også har hørt om dem. Akkurat som jeg forventer at folk utenfor gamlebyens pønkmiljø har hørt om Jokke, og at andre en jazzere har hørt om Jan Garbarek og Jaga Jazzist.

Det er for øvrig ikke noe likhetstegn mellom gammel og ute. Hvertfall ikke i min verden. :kjenner mange førtiåringer som er langt hippere og oppdatert enn de fleste tjueåringer:

:kjenner ikke mange indianerprinsesser som er så fine:
Jeg har ikke en enda skive med dem selv altså. Men det var umulig å slite ut armybootsa på de stedene jeg tråkket dem ut i ungdommen uten å få med seg sine obligatoriske BG-eventer. Samt sine timer på timer på timer med Pet Cemetery på repeat. Og en ellers grei blanding av blackmetalere med walkman på øra og nynazister med pistol i lomma og vanlige, gjennomtatoverte folk med sansen for kald pils. :havna på memory lane:

Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:29   #30
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hørt om et par av dem. Men jeg er veldig dårlig på bandnavn, så jeg kan godt ha hørt dem, selv om jeg ikke vet hva de heter.

Gammel 22-07-11, 11:31   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hørtes merkelig kjent ut, SF! BG var den første plata jeg kjøpte, så 12-årige Tallulah skulle visst at hun mange år senere ble prøvd sjekket opp av en full mini-rocker. Om enn på en litt aparte måte.

Gammel 22-07-11, 13:40   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det hørtes merkelig kjent ut, SF! BG var den første plata jeg kjøpte, så 12-årige Tallulah skulle visst at hun mange år senere ble prøvd sjekket opp av en full mini-rocker. Om enn på en litt aparte måte.

Kremt.

Baccara her. Samtidig med Smurfene.

Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 14:19   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Baccara er en lovlig guilty pleasure.

Yessir, I can boogie ... :gauler:

(haha, når jeg skulle skrive gjorde jeg en passende slip, jeg skrev nemlig gayler i stedet)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.