|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18
Jeg har overhodet ikke noe problemer med å forstå det. Jeg syntes det er litt skummelt at det skal samles 25 000 mennesker (eller fler) i Oslos gater 3 dager etter at regjeringskvartalet ble sprengt i filler. Er det fler om denne udåden, så er jo dette en gylden anledning til å smelle til med et nytt stunt. Ikke det at jeg tror det skjer, men jeg har ikke noe problem med å se at folk kan være skeptiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Jeg og ungene skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Jeg hadde nok tatt med meg snuppa om det ikke var for at vi ikke er i landet den kommende uken. Skulle gjerne vist min støtte.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Vi er i Oslo den dagen, og deltar med mindre Laerlingen ikke klarer. Dette var litt mye for en liten gutt med angsttendenser. Men jeg tror den rette handling er aa trosse frykt og finne styrke og gi stoette i et stoerre fellesskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Jeg kommer vis noen planer blir flyttet til tirsdag. Ungene skal gå enten sammen med meg eller med faren sin vil jeg tro.
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Vi skal gå i fakkeltog fra Jessheim rådhus i morgen.
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Jeg gikk høygravid i fakkeltog da Benjamin Hermansen ble drept. Jeg skal gå høygravid i dette medmindre fødselen starter. Ungene mine skal være med nå som da. |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Vi reiser tilbake til Oslo for å delta. Vi fortalte barna det i dag (har brukt mobil og headsett) de dro øyeblikkelig potter og dødseter paralelen. Vi fikk snakket litt om demokrati og at det fine med det er at det ER lov å si teite ting, men man må forvente å bli motsakt. 6 åringen mente atvhan sikkert var sånn som mente at den som ropte høyest hadde rett og ville at det skulle bli sånn derfor prøvde han å drepe de som kunne snakke ordentlig, og eh... det har hun jo rett i.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Analysen til seksåringen din er faktisk knakende god, era. |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Jeg og mamma kommer til å gå her i byen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Vi har besøk av niese på 14 år i et par dager. Jeg regner med at hun og jeg stiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Fakkeltog fra Oslo Rådhus, mandag kl. 18Jeg skal også gå fra Jessheim i morgen. Hadde lyst til å gå i Oslo, men pga barn så synes jeg det er greiere å gå fra Jessheim hvor vi bor.
![]() |
|
|