Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utdrikningslag og pris

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 11:23   #21
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utdrikningslag og pris

Har nylig vært i ett utdrikningslag hvor prisen var 700 for vesentlig mindre enn det du beskriver. Jeg synes det var dyrt, men venninna mi laget var for mente jeg var verdt det. Må vel innrømme jeg ikke helt skjønner hvordan forloveren kunne få det vi gjorde til å bli så dyrt, men det er ikke noe jeg vil lage styr om. Det var en hyggelig dag!

I ditt tilfelle ville jeg kanskje spurt om hva de tenker av aktiviteter du bør kutte - kanskje skjønner de at det ikke er så galt likevel? Synes det høres rimelig ut i forhold til hva det dekker, men om ingen vil komme pga prisen bør en selvsagt justere på aktivitetene slik at flere kan være med.

Gammel 27-07-11, 11:34   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes det blir veldig dyrt å delta i at noen skal gifte seg jeg. Det er utdrikningslag som fort kommer på tusen eller mer - vesentlig mer, også er det et bryllup der man skal ha pene klær og sko. Så er det en gave som skal matche nivået på bryllupet pluss påslag. Totalt sett kommer det på ganske mange tusen å delta i et bryllup på den måten, og for meg ville det blitt noe jeg måtte sett relativt kritisk på om jeg faktisk ønsket å prioritere.

Men nå er jeg gammal og kjip også altså.

Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:10   #23
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Det er nok ikke en alt for gale sum siden du får litt for pengene. Har hørt en verre sum enn det

Men for noen som ikke har så mye penger så kan nok 650 virke høyt.

Hva med å gå ned til 500 som andre sier, å kutt kanskje ut noe. Bruden får nok en fin opplevelse for det

Gammel 27-07-11, 12:16   #24
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sånn umiddelbart sansen for dyre utdrikningslag som varer hele dagen, og gjerne med overnatting med. Det blir utrolig dyrt - og jeg liker best de utdrikningslagene som begynner på ettermiddagen. En heidundrande fest med nogot attåt - det holder i massevis. Så kan evt. forlover og bruden ha opplegg før offisiell start av utdrikningslaget - dra på spa etc.

Når utdrikningslaget koster 650 kroner så skal det nesten godt gjøres for gjestene å komme under 1000 kroner totalt sett - jeg syns det er dyrt. Ikke fordi jeg ikke har råd til det sånn sett, men jeg syns det er unødvendig dyrt - det blir ikke mer moro fordi man har en masse aktiviteter og kurs. Jeg får litt sånn selskapslekerfølelse av det.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:17   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes det blir veldig dyrt å delta i at noen skal gifte seg jeg. Det er utdrikningslag som fort kommer på tusen eller mer - vesentlig mer, også er det et bryllup der man skal ha pene klær og sko. Så er det en gave som skal matche nivået på bryllupet pluss påslag. Totalt sett kommer det på ganske mange tusen å delta i et bryllup på den måten, og for meg ville det blitt noe jeg måtte sett relativt kritisk på om jeg faktisk ønsket å prioritere.

Men nå er jeg gammal og kjip også altså.

Ja, nå synes jeg du er gammel og kjip (og gravid, hehe).
Bryllup er som regel en dag man ønsker å feire sammen med brudeparet, om det er nære venner, familie eller litt mer perifere. En flott fest, som regel. Men så er jeg relativt ung og glad i fest da.
Så er det ikke så at man må bruke tusenvis på klær og sko. Som regel har man noe fra før eller kan kjøpe noe som passer lommeboka. Vi skal i bryllup neste helg og jeg har kjøpt kjole på ferie i Spania til 25 euro, og det er da mange av kjedebutikkene som har flotte kjoler. Dette bryllupet har en sommerlig pen stil, ikke galla eller stivt.
Gave gir man vel etter relasjon, ikke etter hvordan bryllupet er. Det gjør ihvertfall vi. Når det gjelder utdrikningslag er jeg enig i at det ikke skal ta helt av på kostnader. Har inntrykk av at gutter drar mye mer på enn vi jentene som tar mer hensyn til alle mtp lommebok etc. Mannen min arrangerte lag i juni og det kostet omtrent 3000 per person og inkluderte hotellovernatting i 2 dager, en aktivitet for brudgommen som de andre så på (morsom for alle), en felles aktivitet, golf for brudgom og andre som ville, frokost, lunsj, middag og drikke hele kvelden lørdag. Her var alle kompiser enige om pris og opplegg, men dette må man avklare på forhånd. Jeg synes jo et utdrikningslag faktisk skal inneholde noe, så det er vel vanskelig å få det til på et par hundrelapper.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:21   #26
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig har jeg ikke noe i tråden å gjøre, siden jeg ikke er noen fan av utdrikningslag overhodet. Men tre tusen!

Jeg deltar i utdrikningslag hvis det er er uten spesielle aktiviteter, som en jentefest for bruden (varighet en kveld) med god mat og drikke og masse artig prat og mimring. Ellers ikke. Og jeg er enormt glad for at utdrikningslag ikke var på moten den gang i forrige århundre da jeg giftet meg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:27   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Egentlig har jeg ikke noe i tråden å gjøre, siden jeg ikke er noen fan av utdrikningslag overhodet. Men tre tusen!

Ja, nå var det en sammensveiset kompisgjeng og noen få andre venner, alle med solid økonomi og gutteklubben de har sparing til hver måned sponset deler av det. Alle var enige om at en tur til denne byen med aktiviteter var en god idè, og det er da ikke mer enn man hadde brukt på en tur til hvilken som helst annen storby en helg. Så lenge man er enige, tralalala.
Jeg blir aldri bedt i utdrikningslag til noen jeg ikke liker eller er veldig perifer til, så det å ikke delta er helt fremmed for meg. Jeg er gjerne med på aktiviteter og en stor del av det er å kunne glede seg over en flott dag sammen bruden. Jeg har vært i utdrikningslag der folk har vært i overkant negative og jeg skjønner det ikke helt, at man går inn i noe med en så negativ holdning. Galt med type baguetter, galt med aktivitetene, galt at det ikke er stripper, du verden så navlebeskuende folk kan være på en fest for en annen person.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 27-07-11, 12:33   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ja, nå synes jeg du er gammel og kjip (og gravid, hehe).
Bryllup er som regel en dag man ønsker å feire sammen med brudeparet, om det er nære venner, familie eller litt mer perifere. En flott fest, som regel. Men så er jeg relativt ung og glad i fest da.
Så er det ikke så at man må bruke tusenvis på klær og sko. Som regel har man noe fra før eller kan kjøpe noe som passer lommeboka. Vi skal i bryllup neste helg og jeg har kjøpt kjole på ferie i Spania til 25 euro, og det er da mange av kjedebutikkene som har flotte kjoler. Dette bryllupet har en sommerlig pen stil, ikke galla eller stivt.
Gave gir man vel etter relasjon, ikke etter hvordan bryllupet er. Det gjør ihvertfall vi. Når det gjelder utdrikningslag er jeg enig i at det ikke skal ta helt av på kostnader. Har inntrykk av at gutter drar mye mer på enn vi jentene som tar mer hensyn til alle mtp lommebok etc. Mannen min arrangerte lag i juni og det kostet omtrent 3000 per person og inkluderte hotellovernatting i 2 dager, en aktivitet for brudgommen som de andre så på (morsom for alle), en felles aktivitet, golf for brudgom og andre som ville, frokost, lunsj, middag og drikke hele kvelden lørdag. Her var alle kompiser enige om pris og opplegg, men dette må man avklare på forhånd. Jeg synes jo et utdrikningslag faktisk skal inneholde noe, så det er vel vanskelig å få det til på et par hundrelapper.

Jeg har opplevd å gå i bryllup i lånt kjole og ikke ha penger til en presang som var i tråd med hva bruden ønsket seg. Jeg er nok preget av det. Det ble ikke lagt skjul på at det ikke holdt mål, og jeg endte med å reise mange timer før brudeparet med kraftig migrene. I ettertid ser jeg at jeg burde takket nei til hele invitasjonen, men jeg trodde det ble satt pris på at en som var en nær venn av brudgommen prioriterte å komme. (Jeg er ikke god på skikk og bruk eller sosiale regler generelt.)

Jeg er nok litt preget av det enda. Selvom jeg nå har råd til å velge om jeg vil bruke en større sum på et bryllup eller ikke så kjenner jeg at villigheten nok ikke er helt der.

Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:33   #29
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker utdrikkingslag med aktiviteter, men det blir dyyyyyrt. Sånn er det jo. Heldigvis er det ingen som skal gifte seg av "mine" i overskuelig framtid, for jeg hadde glatt spadd opp 650 spenn pluss lunsj pluss, pluss, pluss - det er ikke de 650 som er så ille, det kommer alltid noen plusser. Ville knapt hatt råd til å gå i bryllupet

Gammel 27-07-11, 12:38   #30
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nå var det en sammensveiset kompisgjeng og noen få andre venner, alle med solid økonomi og gutteklubben de har sparing til hver måned sponset deler av det.

Ja, men da høres det ut som en "vanlig" gutteklubbtur som samtidig ble et utdrikningslag for denne gjengen.

Sist redigert av -ea- : 14-03-12 kl 21:06.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:53   #31
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Smilefjes, jeg tør påstå at brudeparet ikke kan skikk og bruk/oppførsel som faktisk gir uttrykk for at gaven ikke var i tråd med det de ville. Ærlig talt. Det viktigste er at gjestene kommer.
-ea-, er det mulig? Hva er det som fikk bruden til å nekte å komme? Godt resten hadde det gøy da!

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 27-07-11, 12:57   #32
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes 650 kr er mye penger, når man må betale mat og drikke i tillegg på kvelden.

Det bør være under 500 synes jeg.

Mannen her ble invitert i utdrikningslag som kostet 2000 pr person, det var uaktuelt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 14:00   #33
Slettet bruker
Passiv

Standard

Smilefjes, jeg tør påstå at brudeparet ikke kan skikk og bruk/oppførsel som faktisk gir uttrykk for at gaven ikke var i tråd med det de ville. Ærlig talt. Det viktigste er at gjestene kommer.
-ea-, er det mulig? Hva er det som fikk bruden til å nekte å komme? Godt resten hadde det gøy da!

Nja. De var ikke fornøyde med antrekket heller - kjolen var visst for lys.
Jeg tror folk ofte blir litt snodige i bryllup jeg altså. Noen skal ha store temafester hvor alle gjester skal fargekodes eller kles i bunad eller hva har man - andre skal ha andre greier som blir veldig voldsomt. Og noen smeller ihop en kjempegryte lapskaus, ber alle komme som vil og serverer øl. De her hadde litt prinsesseambisjoner og da er det viktig at alle følger opp om det - noen ganger tar det over for tanken om at alle faktisk ikke har råd.

(Jeg var den lykkelige eier av én bukse - en jeans - på den tiden, det var ikke for å være gnien jeg kom i lånte fjær altså.)

Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 19:27   #34
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SF: det høres ut som du har vært utsatt for erkebridezillaen, det der er ikke normalt. Uansett. Man gjør jo gode miner til slett spill selv om man kan mene sitt om kjoler og gjesters oppførsel.

Jeg synes 650 for en kveld med to kurs og mat i utgangspunktet ikke er dyrt. Men tatt i betraktning at det ikke er sikkert kursene er interressante og at det kanskje tar i overkant med tid og kommer påslag av mer penger til mat++, hadde det nok vært forbeholdt ganske nære venner tror jeg. Jeg har jo hørt om helt vanvittige priser på utdrikningslag og jeg tenker at det av og til blir litt i overkant. Med mindre man er en gjeng som har nok penger, er sammensveiset og har felles interresse i opplegget tenker jeg det beste er å holde det enkelt og rimelig.

Gammel 27-07-11, 19:45   #35
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Advarsel: Jeg er sur og gammel og giftet meg på den tiden utdrikningslaget kostet en fergebillett, en hotdog til bruden og nok brennevin til at hun ble full.

Jeg synes ikke det er dyrt, men jeg synes generelt utdrikningslag koster for mye, og skjønner ikke vitsen med så himla mye opplegg. I tillegg til de 650,- du skisserer brukes det lett en hundrings til lunch og med en flaske vin + noen glass ute om kvelden er en fort oppe i 1000 kr for gildet. Som jeg egentlig synes er litt mye for en kveld sammen med perifere venner/slektninger, men som er mer OK om det er nære venner.

Forrige bryllup vi var i kostet oss dyrt. Mannen var forlover, men klarte å holde utdrikningslagprisen nede på ca 500 kr pr person, da uten drikkevarer. Tilsammen kostet utdrikningslagene oss 2000 kr, vi kjøpte gave for 2000,- (mannen var forlover, brudgommen var en nær slektning og ungene var brudepiker) og nye klær til små og store kom på ca 5000 kr. Ny dress til mannen da den gamle var for stor, ny kjole til meg da den gamle var for liten (), dress til poden og brudepikesko til jentene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 20:10   #36
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Når jeg tenker meg litt om synes jeg nok det blir dyrt når mat og drikke på kvelden kommer utenom, særlig hvis det ikke er veldig nære venner av bruden det er snakk om. Det baller fort på seg med gave til selve bryllupet, evt. reiseutgifter, osv. osv. Men som flere sier, det som teller er jo hva de som skal være med synes. Så jeg ville snakket med dem, og vurdert å kutte en aktivitet eller åpne for at ikke alle trenger å være med på alt.

Gammel 27-07-11, 20:28   #37
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi satte i alle fall pris på både de gjestene som kom uten gave (moren hans var derimot ganske flau) og de som kom med ei lampe uten noe merke om hvor den kom fra, som faktisk aldri fungerte, noe som sånnsett ikke ble sett på som et så stort tap at vi gadd spørre dem om det heller.

650 er nå en ting, men det blir fort minst en tusenlapp, og da er det jo snakk om ganske mye penger. Og ettersom deltakerene antyder at det er for mye, ja da er det vel det da. At andre her synes det er greit hjelper jo ikke denne brudens venner?

Gammel 27-07-11, 21:24   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er trist med ultradyre utdrikningslag (nå snakker jeg ikke om det til 650), er jo at ikke alle kanskje får anledning til å komme. JEG hadde blitt pissesur om min forlover hadde arrangert et utdrikningslag der flere av mine nære venner måtte melde pass pga. prisen. Jeg vil heller spise på Mexicana med alle mine venner, enn å reise på fænsi spa med 3-4 av de mest "velstående" vennene mine og vite at de andre ikke kunne komme pga. prisen!

Gammel 27-07-11, 21:52   #39
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det som er trist med ultradyre utdrikningslag (nå snakker jeg ikke om det til 650), er jo at ikke alle kanskje får anledning til å komme. JEG hadde blitt pissesur om min forlover hadde arrangert et utdrikningslag der flere av mine nære venner måtte melde pass pga. prisen. Jeg vil heller spise på Mexicana med alle mine venner, enn å reise på fænsi spa med 3-4 av de mest "velstående" vennene mine og vite at de andre ikke kunne komme pga. prisen!

Her sier jeg meg enig med Dixie Dinner. 650,- er mye penger for mange og det bør man respektere. Jeg hadde gått i ett utdrikningslag til den prisen, dersom det var snakk om en god venninne, men jeg har også takket nei til utdrikningslag hvor prisen har vært kr 1.500,-.

Sist redigert av Fløyel : 27-07-11 kl 22:00.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:58   #40
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så er det jo litt forskjell på om 650 kr er det det koster eller om det er "opplegget" og så kommer det tradisjonelle utdrikningslaget med mat og drikke i tillegg. Jeg kunne fint brukt 650 kr på en hyggelig kveld med venner, men hvis det var inngangsbilletten før man egentlig hadde begynt å bruke penger, ville jeg vært mer skeptisk. Da jeg var student var en slik sum virkelig helt uaktuelt å bruke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.