|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteJeg må innrømme at tanken slo meg om de pleier å leke i hagen vår mens vi er på jobb på samme måte som de går?
![]() |
#22 |
snur
|
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteHøres veldig spesielt ut. Nå har vi en vledig åpen hage og bor i rekkehus så hos oss er det naturlig at folk går gjennom hagene til hverandre men gjennom hekken til en enebolig og gjennom hagen for å gå videre gjennom neste hage?? Veldig spesielt.
![]() |
#23 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteÆrlig talt, ja.
![]() |
#24 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteSynes ikke du er på jordet som ikke liker dette. Jeg hadde blitt veldig irritert. Sett opp en slags port foran hullet deres som er låst med en kodelås, så klarer ungene deres å komme seg ut og inn der til skoleveien, og hun må slutte med fri ferdsel der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteJeg hadde ikke godtatt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteDet hørtes veldig rart ut. Jeg tror jeg hadde sagt det rett ut. "unnskyld meg, men dette er vår hage, og vi vil helst ikke at du bruker den som snarvei". |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteJeg hadde ikke godtatt det nei. At hun i tillegg lar barnet hoppe på deres trampoline i deres hage, makan til frekkhet altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteFor ei frekk dame |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til rette
Helt enig, er helt sjokkert over hvordan noen tar seg til rette |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteDet var bra frekt,gitt. Jeg hadde også villet sagt fra om at det var en privat hage og at de ikke bare kan gå rett igjennom som det passer seg,og hører de ikke,sperrer dere veien til de finner det for godt å skjønne at de ikke skal gå der. Må si det overrasket meg at folk både bruker andres hage som gjennomgang og lar barna hoppe på andres trampoline,og i tillegg uten å ville hilse,det viser jo hvor frekke folk virkelig kan være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Einsam
|
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteØh, det er mangel på folkeskikk å ta seg til rette på ukjentes trampoline, og å gå gjennom private hager. Det kunne ikke falt meg inn engang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Enda en som trener
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteDette er selvsagt ikke greit |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteDet kan jo virke som om dama ikkje forstår at det er privat hage. Trur ho at det er ein type park/friområde? Sært. Du må uansett gi beskjed! Er ho norsk? ( Spør fordi eg har sett liknande adferd hjå enkelte polakkar her).
![]() |
#37 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteHøres absolutt ikke greit ut. Hadde helt klar sagt ifra neste gang hun kom labbende gjennnom hagen. Hadde og sagt at trampolinen og hagen er priivat område og at de ikke er til utlåns. Og spesielt ikke til folk som ikke sier hei engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteSlettes ikke i orden, synes det er provoserende, men bryr folk seg ikke om at man sier ifra så what to do?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Naboer som tar seg til retteHerlighet, det er jo helt bak mål. Bruke deres trampoline??
![]() |
|
|