|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)85,9% og 214807 pts.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Jeg hadde alt for dårlig skjerm.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Jeg fikk ca 80% da jeg prøvde i går, men det var veldig styrete når man måtte scrolle kartet. Den ene byen, tror det var Sarpsborg var jeg rett ved, men ble dømt tusenvis av km unna, kanskje de målte rundt jorda, hva vet jeg, men tror jeg fikk riktig poengsum.
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)
Høyner med 0.4 poeng, men ellers som Veronal.
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)82% sier jeg meg fornøyd med, ligger mange fine sånne geografitester inne på grublenet også.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)61 %
Jeg sitter med en gigaskjerm, men fikk ikke kartet noe større for det. For at hele skulle syns i firkanten ble det kjempelite, og det gjorde at jeg til stadighet bomemt med ca 30 km.
Garantert! Amerikanske stater og hovedsteder har jeg kunnet på rams en gang i tiden, men desverre ikke nå lenger.
![]() |
#11 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)73 %, liten skjerm. Mange fikk jeg plassert rimelig greit, innenfor 500m - 2 mil, men på en del blei det 10 mil feil også. Jeg hadde i alle fall riktig landsdel og område på alle.
![]() |
![]() |
#12 |
Audacious
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Mine geografikunnskaper stammer nesten utelukkende fra organisasjonslivet. Det betyr at jeg vet hvilket fylke (fylkeslag) byen (lokallaget) hører hjemme i, men jeg aner virkelig ikke hvor i fylket.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)75,2 og føler meg trygg på hvor byene er men ikke alltid like lett å treffe helt på nåløyet nei.
![]() |
#14 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)84,5 og 211249 poeng, holdt meg stort sett innenfor 2-4 mil, men jeg må lese meg litt opp på Molde, Ålesund og Førde ser jeg.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Dette ble langt enklere med stor skjerm. Nå klarte jeg 89 %.
![]() |
![]() |
#17 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Byen havnet jo både her og der på grunn av det dumme kartet! Det måtte da være mulig å lage kartet mer håndterlig enn dette.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)82.1% må jeg være fornøyd med selv om Kongsvinger havnet langt utti havet et sted |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|