Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger hjelp til å finne rimelig TV- og tlf-løsning

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-11, 16:57   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne rimelig TV- og tlf-løsning

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Det er nok inkludert. Alle må betale denne linjeleien så lenge man ikke har fasttelefon. Selv om man har ADSL fra Telenor må man betale den så lenge man ikke har fasttelefon i tillegg.

Ikke vi, jeg var kunde før 2003 og har beholdt fritaket..

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 12:57   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Bredbånd må jeg ha, men aner ikke fra hvilken leverandør enda, er liksom vant med telenor..men det finst jo andre. trenger ikke fasttlf. tenkte jeg. Men linjeleige på 79kr til telenor må man ut med uansett har jeg forstått?

Vi har telenor, men må ikke betale linjeleie. Før måtte vi det, men vi har oppgradert til noe de kaller superbredbånd eller noe sånt, og nå trenger vi ikke betale linjeleie. Men det koster litt da. Sjekk telepriser.no som jeg nevnte over, der kan du krysse av for at du vil ha linjeleie inkludert i oversikten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 13:17   #3
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Nå får du jo masse hjelp.

Gammel 19-08-11, 18:01   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.toshiba-tv-dvd.no/Regza-L...REGZA-40LV733/

Har fått et tilbud på denne til kr3500. *vurderer*

Gammel 05-09-11, 04:33   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tv i boks. Onecall (folkepakken) er bestilt. Så nå mangler bare bredbånd... Og jeg aner ikke hva jeg går for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.