|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Jeg har også en bitteliten yttergang. Helt håpløst i et hus som ellers har plass nok.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Unik
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Huset. Eg er så lei av heile greiene, men dessverre er det mange år til me får muligheit til å gjera noko som helst.
![]() |
#23 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Hater er et for sterkt ord, men jeg ønsker meg i hvert fall nytt vaskerom/bad i underetasjen.
![]() |
#24 |
maler
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Jeg hater ikkeno, men jeg må få byttet ut kjøkkengulvet. Og så har jeg jevnt over for mange trapper og for lite plass.
![]() |
#25 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Fravær av vaskerom(vaskemaskin og trommel står på badet), sprosser og ett gedigent loft med mye potensiale som skal bygges inn i leiligheten. Sisnevnte fordi jeg gruer meg til å bo i midlertidig byggeplass.
![]() |
#26 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Badet. Altfor lite, trangt og teit utforming. 1,1x3,0 meter, liksom. Lang, smal tarm. Ikke har vi penger til å bygge på heller.
![]() |
#27 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Hater ikke akkurat, men skulle gjerne hatt litt større vaskerom, pusset opp badet og soverommet.
![]() |
#28 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?At ikke vi har flere naboer og at det ikke er vårt.
![]() |
#29 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Alle de uferdige prosjektene. Umalte lister, uferdige gulv etc. Det er jo bare vår egen feil, men hi kommer visst aldri helt i mål. Selve huset er for lite (særlig dårlig med lagringsplass), men det har jo sin sjarm på et vis. Et halvveis lagt stuegulv derimot er bare en magesår-faktor.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Nå snakker jeg om hytten vår for det er der vi bor frem til februar. Hater er vel en overdrivelse, men det er ting som gjør det litt vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Her hvor vi bor i tre måneder til, savner jeg større soverom; de to minste er på ca. 7 kvm og langsmale, og totalt umulige å møblere. Naboen endte opp med å skreddersy seng til gutten deres, for rommet er 197 cm i bredden.
![]() |
#32 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Tja... Jeg hater ingenting, jeg elsker huset vårt. Det er VÅRT!
![]() |
#33 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Liker egentlig huset vårt veldig godt, men vaskerommet er håpløst mørkt og upraktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?-Hagen vår ser ikke ut. Den er neste års prosjekt.
![]() |
#35 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Ingenting,elsker huset mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?"Pynte"flisene på gjestetoalettet. Hver flis er et tegnet "festlig" tissemotiv; av personer i urineringsøyeblikket. Livet på dass, lissom. I am not kidding.
![]() |
![]() |
#38 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Fiskebenstrien, men vi jobber med saken, så det blir bedre. Badet står som nr 2, men skal også fikses. Kjøkken og gang var hat nr 1 før ferien, nå er de
![]() |
#39 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Hater er vel litt sterkt sagt, men eg misleiker skråtak og manglande bodplass.
![]() |
|
|