Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken farge?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken fargekombinasjon er finest?
Svart utvendig + beige inni 15 22,06%
Svart utvendig + svart inni 25 36,76%
Beige utvendig + beige inni 15 22,06%
Beige utvendig + svart inni 13 19,12%
Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-11, 10:53   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge?

Sol: Hvilken farger har dere på den da?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 11:01   #22
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Beige utvendig, svart inni.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 11:13   #23
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart er så og si umulig å holde pen!
Alt av merker, skitt og annet synes.

Jeg ville valgt beige utvendig, og beige inni (evt svart inni ...)

Gammel 24-08-11, 11:29   #24
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Ville gått for svart bil. Litt usikker på inni, er ikke så glad i beige men sort blir kanskje litt varmt siden det er skinn... Så usikker på fargen inni.

Gammel 24-08-11, 11:33   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Beige/svart.
Men jeg ville ikke ha valgt skinn da, vi hadd edet i den gamle bilen vår og jeg likte det aldri.

Gammel 24-08-11, 11:37   #26
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det er helskinn mener jeg, men det skal jeg sjekke ut. Vi impregnerer og vedlikeholder og skal definitivt legge noe for å dekke til på bakseteraden. Hvor får man tak i slikt?

HTS hadde noe tidligere, men ikke sett de solgt noen steder i det siste. Vi har to slike. På det siste setet har vi bare da et "selvmekka" trekk i sky elns. Husker ikke helt hvor det kom fra. Tror man får kjøpt slik steder de har godt utvalg av stoff o.l. En kompis bruker tilsvarende - han kjøpte det originalt for å ha på noen møbler. De vi har er i hvert fall ganske så vanntette, og er bare å tørke av med klut om det skulle være noe.

HTS kalte det verkstedstrekk tidligere i hvert fall: http://www.hts.no/images/SETETREKK_2009.pdf

Siden vi noen gang tar ut eller legger ett eller to seter for å frakte store ting, tar ut barneseter for at voksne skal sitte der osv. er det kjekt å ha individuelle trekk når man har individuelle seter.

Det kan være en fordel med trekk som har litt polstring eventuelt. Det "problemet" har jeg løst med et par små sitteunderlag mellom barnestol og sete. Det er kun et problem på den store bakovervendte stolen. Det er noen "punkter" på den som kan deformere polstringen i selve bilsetet.

Gammel 24-08-11, 11:38   #27
mrc

mrc sin avatar

mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Beige/svart.
Men jeg ville ikke ha valgt skinn da, vi hadd edet i den gamle bilen vår og jeg likte det aldri.

Hvorfor ikke?

Det skal være sagt at det er (overraskende) stor forskjell mellom skinnseter i bilene. Hos en del produsenter blir det nesten litt "plastikkaktig" og veldig klamt. Hos en del er det veldig glatt.

Jeg liker i hvert fall skinnsetene i vår bil (Touran) veldig godt. Skinnkvaliteten virker her også meget god.

Gammel 24-08-11, 11:38   #28
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Svart bil med svart interiør, evt. beige bil med svart interiør. Jeg personlig synes overhode ikke lyst interiør er særlig fint, og upraktisk!

Gammel 24-08-11, 11:39   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heller veldig mot svart utvendig + beige inni nå altså, selv om jeg synes den beige ser veldig fin ut på bildet jeg la ut i HI.

mrc: Takk for tips, får se hva vi får til.

minibolle mai 2012
Gammel 24-08-11, 11:41   #30
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvorfor ikke?

Det skal være sagt at det er (overraskende) stor forskjell mellom skinnseter i bilene. Hos en del produsenter blir det nesten litt "plastikkaktig" og veldig klamt. Hos en del er det veldig glatt.

Jeg liker i hvert fall skinnsetene i vår bil (Touran) veldig godt. Skinnkvaliteten virker her også meget god.

Vår Opel, 2000 et eller annet modell, likte jeg ikke.
Det var kaldt om vinteren og varmt om sommeren, veldig varmt.
Svigers har en ny Touran med skinnseter, liker ikke å sitte i de heller jeg.
Men det er nå meg da.

Gammel 24-08-11, 11:57   #31
mrc

mrc sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Vår Opel, 2000 et eller annet modell, likte jeg ikke.
Det var kaldt om vinteren og varmt om sommeren, veldig varmt.
Svigers har en ny Touran med skinnseter, liker ikke å sitte i de heller jeg.
Men det er nå meg da.

Vi har lyst skinn, så det blir ikke det problemet om sommeren. Synes ikke det er noe problem på vinteren, og vi har ikke noe forvarming av bilen heller.

Gammel 24-08-11, 11:58   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg skal ha ekstra parkeringsvarmer (eller hva det nå heter) på bilen, så det burde vel gå greit. Og vi har allerede en bil med beige skinnseter, så vi vet hva vi går til.

Enten svart+beige eller beige+beige tror jeg.

minibolle mai 2012
Gammel 24-08-11, 12:33   #33
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hvis dere har bestemt dere for beige interiør, hadde jeg valgt beig bil eller en annen litt lysere farge, som ikke blir like "hard" som svart.

Gammel 24-08-11, 18:09   #34
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vi har grå titanium eller hva det heter, veeldig mørk grå metallic,
den ser ofte svart ut i overskya vær, hadde ikke valgt så mørk farge igjen!
Veldig stilig, men som sagt alt synes, det minste litte skitt eller merke

Synes den beige så veldig fin ut, jeg trodde kanskje det var litt mer brunt i den for det synes jeg ikke er så fint.

Skulle jeg stemt nå måtte det bli beige utvendig og svart innvendig

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:14   #35
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Beige interiør! Lekrere og mer delikat enn svart. Har svart selv og det er helt ok, merker ingenting til klamt eller varmt eller noe, men hvis jeg hadde fått bestemme helt alene hadde vi hatt beige.
Egentlig er jeg dønn lei av svarte biler, men det er jo sikkert safe om enn kjedelig. Hvis den lyse lakkfargen er fin er det mitt valg, men er enig i at de Finn-bildene ikke var særlig lekre. (Ville valgt en annen farge på lakken, jeg.)

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:16   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Drømmedama: Akkurat slik tenker jeg også. Jeg trooor den fargen på finn-bildene dessverre er ganske representativ. Dumt. Mannen er heldigvis med på lyst interiør (dvs. det var han som helst ville ha det).

minibolle mai 2012
Gammel 24-08-11, 18:41   #37
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Mener at Ford har en veldig fin hvit lakk, hvis du liker hvitt. Og så er midnight blue en lekker blåfarge, vi vurderte den selv (endte opp med Parkside, en grønn-ish på vår nye S-max).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 19:00   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Nei, hvitt er out of the question. Hvite biler blir fort gamle synes jeg, men det kan selvsagt hende at det har bedret seg.

Den midnight blue synes jeg er ganske fin, men jeg synes det er for mye blått i den. Hadde den vært en anelse gråere, derimot.

minibolle mai 2012
Gammel 24-08-11, 19:15   #39
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beige og beige. Utrolig mye lekrere enn svart, spesielt inni.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 20:35   #40
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Beige + svart

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.