|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaJeg har til gode å se en skinnsofa jeg synes er pen. Jeg synes de har et veldig hardt uttrykk. Men til gjengjeld er de nok veldig praktiske. Jeg ser for meg enkelt renhold, hvor jeg stundom bruker en halvtime på min stoffsofa.
![]() |
#22 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaVi har skin sofa og den er veldig god og myk. Vi har hatt 3+2+1 i 9 år og de er like fin enda. Et par striper her og der etter katteklør. Om vi vasker den godt med en våt klut, så ser den ganske ny ut. Klamt blir det bare om det er veldig, veldig varmt. Og det skjer kun et par dager per år her i Bergen.
![]() |
#23 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofa
Ja, har enkelte steder der det har skjedd, men er heldigvis ikke et utbredt problem her.
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaSkinnsofa er uhyre praktisk når man har barn, søl og alt sånn tørkes enkelt opp.
![]() |
#25 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaVi har både skinnsofa og stoffsofa, og det er den i stoff som står på allrommet der vi spiser. Den er i et stoff i en farge med en tekstur som flekker ikke viser på. Jeg synes det var mye mer ball å holde den svarte skinnsofaen ren, faktisk. Men jeg elsker skinnsofaen også. Den er utrolig myk og god å sitte i, oppleves ikke kald i det hele tatt. Så jatakk, begge deler.
![]() |
#26 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaVi har en dyr skinnsofa og en billig. Den billige står i Tv stua og der kan litt av hvert forekomme. Den er ikke spesielt behagelig men den er i alle høyeste grad midlertidig og kjøpt nettopp med tanke på de mest grisete småbarnsårene.
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaJeg synes det å kunne vaske en sofa uten å ta av trekket er viktig. Ikke bare mat og flekker og spy og diverse, men også at det ikke samler seg støv og div. i den. Jeg liker også skinnsofaer av utseende og stil. Har en 2+3 nå, og det blir vel det samme eller hjørnesofa i skinn neste gang også. Men nå passer det veldig inn i fargene vi har ellers da. Stoffsofa vil faktisk aldri bli et alternativ. Har vel med vane og smak å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaVi har forøvrig stoffsofa både oppe på loftstua og nede.
![]() |
#29 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaNoen stoffsofaer er flotte, kunne egentlig tenkt meg en selv om jeg hadde plass til både skinn og stoffsofa, men gud bedre så irriterende det hadde vært å sølt f.eks. kaffe eller rødvin på sofaen. Ja, for det er jammen ikke bare barn som søler alltid. Stoffsofaer med avtagbart trekk er et alternativ, men en som faktisk er FIN har jeg dessverre ennå til gode å se, og dessuten er det altfor mye ork å faktisk ta de av og vaske og sette på igjen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofaSkinnsofa er praktisk, slitesterkt og behagelig. Det er sjølvsagt skilnadar i kvaliteten, men vår sofa er fabelaktig. Dessverre er den veldig, eh, lite moderne. Og så er den grøn. Eg har lyst på skinnsofa når me ein gong i framtida kjøper ny, men finner ingen eg likar. Dermed har me stadig sofaen vår, og den er like fin (som i ikkje slitt) etter 15 års bruk.
![]() |
#32 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Fordeler og ulemper med skinnsofa
Samme hos oss. Vi er fire stykker her og har ofte besøk av mindre barn. Vår sofa som er mellomgrå har ingen (synlige) flekker og ser like fin ut.
![]() |
|
|