|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tryllefløyten som opera og 7-åring
Men er det like storslagent å se forestillinger på Scene 2? Vi var på teknisk presentasjon på åpen dag inne i hovedsalen. Det var noe av storslåttheten i storsalen som fenget aller mest, tror jeg. Vi har vært på Scene 2 tidligere, og det var jo bare som en vanlig teatersal. Men stykket veier kanskje opp for det? Barneopera høres jo helt ypperlig ut.
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tryllefløyten som opera og 7-åringAskepott som ballett? Finn ut hvilken versjon det er. Er det den klassiske er det mye gull og prinser, men den er allikevel ikke like storslagen som svanesjøen, syns jeg. Jeg har bare sett den i voksen alder, med en dårlig askepott, så jeg er nok ganske farget av det.
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Sv: Tryllefløyten som opera og 7-åringSideplasser er nok lurt, ja. Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg valgt det, men jeg endte opp men å få tak i de siste to billettene til ønsket forestilling, som for sikkerhets skyld er midt i salen (planen er å vente helt til siste slutt og så blafre med øyevippene til de som sitter på enden for å sjekke om de kanskje kunne tenke seg de kremplassene vi har.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tryllefløyten som opera og 7-åringScene 2 er ikke storslagen, men den er veldig fin fordi " alle" plasser er mye " nærmere" og man får liksom god kontakt med det som skjer på scenen. |
|
|
|
![]() |
|
|