|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gratis håndverker - hva ville du fått gjort?Snekker skulle fått sette opp en lettvegg i kjellerstua, og skilt av ene delen til soverom, og så fikse litt dører og karmer og slikt i kjellergang/kjellerbad, så vi lett kunne ha laget ny dør inn til kjellerstua. Han kunne gjerne også få utvidet den smale delen av terrassen, og så fikset opp kjellertrappa vår. Han hadde jo ikke rukket alt på den tiden, men arbeidsledig skulle han i hvert fall ikke ha blitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
--
|
![]() Sv: Gratis håndverker - hva ville du fått gjort?
Det er ikke sikkert det er så ille. Jeg har akkurat gjort det, og det gikk overraskende greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gratis håndverker - hva ville du fått gjort?Plassbygd seng og bytte et vindu tror jeg.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gratis håndverker - hva ville du fått gjort?Maler som hadde beiset ferdig huset vårt. Jeg HATER å beise mer enn noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Gratis håndverker - hva ville du fått gjort?Samma hva de kaller seg, så lenge de hadde klart å borre ut hull og sette inn de to kjellervinduene som har stått på vent siden i fjor.
![]() |
#26 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Gratis håndverker - hva ville du fått gjort?Snekker til å sette inn takvindu og bytte ut to vinduer til. Om han hadde rukket det.
![]() |
#28 |
Audacious
|
![]() Sv: Gratis håndverker - hva ville du fått gjort?Gratulerer!
![]() |
|
|