|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asan MannMorsom reklame, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Asan MannJeg finner ikke ord for hvor teit jeg syns den reklamen der var
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Asan MannHan tisser da ikke i dusjen? :myser:
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asan Mann
Jeg og 9 åringen så den på tv i går. Han kommenterte faktisk at mannen tisset i dusjen, og at han syntes at han var ekkel. Jeg liker ikke denne reklamen. Den er laget litt humoristisk, men jeg synes uansett at den er litt ekkel. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asan MannJoda han tisser i dusjen på reklamen som går sent på kvelden. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Sv: Asan MannHer er den andre versjonen: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Leser
|
Det kan jo forklare hvorfor jeg ikke skjønte noe som helst. ( Phuuu!!
|
|
|
#32 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Asan MannJeg syns det var litt morsomt. Fordi det var så veldig annerledes enn reklame for såpe rettet mot damer. Han vasker seg, faktisk. Han står ikke å kjæler med seg selv og stønner fordi såpen er så fantastisk.
|
|
|
#33 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Asan MannJeg synes ikke det er så veldig moro å se på en mann vasker seg i rompa og tisser i dusjen jeg da, og synes bare hele reklamen er ekkel. Han tar seg rett opp i fjeset igjen etter å ha vasket seg inni rompa uten å ha vasket hendene ordentlig først heller. Det er i alle fall det de viser, så om han har gjort det i mellomtiden vet ikke jeg. Grøsser på ryggen når jeg ser den reklamen. Synes ikke de fremstiller hverken mannen eller såpa på noen god måte, men de har jo klart å lage en reklame som blir lagt merke til tydeligvis. Jeg har bare tenkt tanken på at han kanskje er pappan til noen i en barnehagen, tenk om det er vår barnehage og tenk om en hadde møtt han i porten. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Asan MannJeg lo godt. Det er en skikkelig spot-on-reklame, og antageligvis mye nærmere virkeligheten en reklamene for "damesåpe". Jeg gremmes mye mer over "damereklamene". De fleste av oss - både menn og kvinner - er sikkert ikke så sexy i dusjen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
heimføing
|
Ja, nemlig!
Jeg synes det er eklere å se den "orgasmic"-sjamporeklamen må jeg si, og særlig sammen med barn. Denne viser mann som dusjer slik (mange) menn dusjer. :datapunkt:
Herlighet, han her er skuespiller. Skuespillere spiller verre vesener enn denne her, altså. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Pauset
Tror vel de fleste som reagerer her, reagerer på tissinga - ikke nødvendigvis idékonseptet ellers. Faktisk er konseptet bedre når den delen ikke er med. Mannen framstilles på en måte som litt "savage" i væremåte, som forsåvidt kan være humoristisk, men går man reklamen litt nærmere i sømmene så er det jo en del uhygieniske elementer. Denne personen bryr seg ikke om hvor hendene har vært, eller at han tisser i et lokale andre skal bruke. Jeg antar det er "det lille ekstra" for å trigge tilskuerne, men det er jo et veldig primitivt syn på mannen synes jeg da. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
saftig
|
Ja, det er noe med det.
Jøye meg, det var da veldig.
|
|
|
#39 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Asan MannDere som synes han oppfører seg kvalmt eller noe i den kategorien, mener dere at dette er en måte å dusje på som er veldig uvanlig? Jeg er nokså sikker på at mange mammaer og pappaer dusjer på en så "kvalm" måte. Tissinga untatt, jeg ser ingen merkelig oppførsel her. |
|
|
|
![]() |
|
|