|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...
Da ville jeg kjøpt noen høstsko istedenfor jeg, joggesko blir vel litt kaldt utover nå. Poden klager hvertfall om han bare har joggesko,for han bli kald. Sist redigert av Chablis : 09-09-11 kl 15:15. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...Jeg synes cubus sitt er litt stivt, men det er varmt og godt og slitesterkt. De var bare så veldig tomme sist jeg var innom.
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...Eg synes Skogstad har mykje fint og fornuftig til barn. Refleks også. Dessutan har me vore godt fornøyde med KappAhl sine jakker og dressar. HM har greie fleecesett som er tynne nok til å bruke som mellomlag mellom ull og utedress. Ullundertøy kjøper eg på Spar Kjøp eller Janus sitt. Evnt. handlar eg inn på salg andre stader.
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...Reflex har OK ulltøy til en grei pris, og i fine farger. Generelt har Reflex-merket mye brukbart til en pris som er betalbar. Ellers selger Coop Obs! Janus og Safa, og det er veldig ofte salg på ullklær, i hvertfall til mindre barn, som er det jeg selv har erfaring med.
|
|
|
#5 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...Sparkjøp har halv pris på Regnbueull-dresser nå.
Sist redigert av IOA : 09-09-11 kl 14:26. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/sko...Jeg liker ull fra Pierre Robert, Cubus og finner av og til dyrere merker på salg.
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Økonomivennlige og bra barneklær/skoJeg synes Janus er best, og har handlet når det kostet 169 for et sett på Obs. Tror de har det nå igjen.
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Økonomivennlige og bra barneklær/sko
Vi har prøvd Friends-skoene to ganger, etetr at de ble best i en eller anne test for noen år siden. Begge lakk som siler og vi måtte få pengene tilbake. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Sv: Økonomivennlige og bra barneklær/sko
Vi har hatt de engang, de lakk også som en sil. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/sko...Jeg kjøpte Stormberg sin ulldress på Obs, til 199 kr. Den virker veldig bra, og de hadde hvertfall opp til str. 116.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/sko...
Hm.. vi har ikke hatt de til 199,- før men de med mønster og har vært fornøyd med de. Vi bor jo i Bergen og her er det vått.
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det finnes to typer, en som er vanntett helt opp og en som er vanntett bare nederst på selve foten. Vi var i en skobutikk(vestlandet) og kjøpte de vi har nå, og det var endel forskjell i pris. Vi kjøpte den varianten som er vanntett både på fot og skaft, og mener jeg betalte kr 499,-. Sist redigert av Liljekonvall : 09-09-11 kl 16:53. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/sko...Isola: Mye tilbud på joggesko nå. Vi har klart oss med det frem til vintersko tas i bruk. Barnas Hus har mye tilbud på joggesko.
|
|
|
#18 |
|
En Som Trener
|
Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/skoMange gode forslag her!
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/skoDei einsfarga duckboots er vel berre vannavstøtande, mens dei med mønster er vanntette om eg ikkje tar heilt feil.
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/skoReflex dressene var i butikken i dag ja. |
|
|
|
![]() |
|
|