|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?For meg må folk gjerne tørke seg bak med bøker. Samme for meg. Jeg ville ikke hatt slik pynt selv, men det er fordi jeg ikke synes det var fint. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?Jeg skjønner heller ikke greia med at bøker er hellige. Man må gjerne resirkulere, men personlig synes jeg ikke noe av det som vises her er pent.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?Dette liker jeg. Har egentlig aldri skjønt dette med å høytidelig skulle spare på alle bøkene. Jeg mener; jeg kaster da avisene etter at de er lest. De bøkene jeg kjøper selv går gjerne videre som bruktgaver. Med unntak av kokebøkene mine og barnebøkene til snuppa når jeg tenker meg om. Virkelig morsom vri på gjenbruk i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?Kan jo si hva jeg selv mener også. Jeg synes det er helt greit med gjenbruk. Det er selvfølgelig ikke alle ting jeg selv synes er pent eller min smak, men jeg har ingenting imot at man gjenbruker gamle bøker. Synes selv at booksafen var genial, da kan man oppbevare typisk småting som kodekalkulatorer etc i en bokhylle.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?Jeg synes det er kuult. Men er velsig usikker på om jeg hadde klart å gjøre det med mine egne eller nyinnkjøpte brukte bøker. Det må jeg tenke på... Ser hobbypotensiale i bokveske, biilde og ikke minst møbler og pynt... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?Enig i at jeg ville vurdere boka det er snakk om, jeg er også glad i bøker - og gamle bøker (har endel barneserier jeg ser etter på loppis). |
|
|
|
|
|
#9 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?Folk får nå bruke bøkene sine som de vil, tenker jeg. Jeg er veldig, veldig glad i å lese, men jeg har ikke noe intenst kjærlighetsforhold til fysiske bøker av den grunn. Og for å være ærlig, det skrives og trykkes da utrolig mye ræl også, og folk må gjerne få lage krakker og trappetrinn av Saabye Christensens verker for min del. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?Jeg er en bokelsker, men det betyr ikke at jeg er motstander av at bøker brukes på alternative måter, hvis man ikke får avsetning på dem på annen måte. Mye av det som lages av bøker syns jeg er dill, men skranken og bordet var ganske stiling! |
|
|
|
![]() |
|
|