|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Har dine unger cherrox? | |||
| Ja, det er obligatorisk |
|
73 | 45,34% |
| Ja, men brukes bare litt |
|
30 | 18,63% |
| Nei |
|
51 | 31,68% |
| Obligatorisk tullesvar |
|
7 | 4,35% |
| Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Jeg har et par cherrox til minsten, men det er ikke denorginale med Dille som er kjøpt i Danmark. De er mykere i kanten. Den orginale cherox skal ikke han ha mere, for han har enda merke bak på leggen etter de forrige han hadde. De er for harde i kanten oppe og det har gnagd litt tydligvis.
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Det går ikke med bare Goretex i det været som er her om vinteren. Masse regn, slaps og søle. Sønnen min har hatt Viking Thermo de siste årene, og de har fungert bra. Har også testet diverse andre, Sorel etc., og de blir våte åkkesom. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Ja, har alltid et par cherrox og et par goretex. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Nei. :grøss:
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Aldri hatt. Vestlandsvinteren takles supert i goretexsko. Det har den gjort i fjortenår, så da virker det vel i fjorten til. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Vi har pleid å ha det, men i fjor ble det aldri til at jeg kjøpte, siden det var så kaldt. Til mildere vintre er det et must, synes jeg, for jeg klarer ikke å vedlikeholde goretex-støvler i den grad at de beholde vanntettheten hele sesongen. (Pleier å kjøpe Viking Thermo, men anser det som cherrox, altså).
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Har hatt vanlige cherrox for mange år siden og kommer aldri til å kjøpe igjen. Kalde, klamme og stive. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
nygift
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Ja vi bruker cherrox, eneste som holder vannet ute i skikkelig slapsevær.
|
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har ungene dine cherrox?
Hvilken del av vestlandet bor du på? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Nja, jeg synes vi må ha en skiftemulighet i tillegg til goretex-støvler, og da er noe helt vanntett å foretrekke. For det første ville de antakelig slitt ut kun ett par gjennom vinteren, for det andre blir de jo våte ganske ofte under lek, og da er skift kjekt å ha.
|
|
|
#12 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Minsten har Viking thermo i tilegg til Viking goretex. Cherrox er for tungt å gå med.
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Jepp. Da min eldste var liten, fantes det ikke så mye annet enn Cherrox når det var kaldt og vått, så jeg har liksom ikke tenkt over at det nå finnes andre alternativer. Men også min yngste trives i Cherrox. Han foretrekker å gå med det, så når det blir for kaldt, må vi nesten tvinge han over i andre sko.
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Har ungene dine cherrox?Turbo har cherox,kjøpte på obs nå til 199 kr,for å ha som resevre "sko" til våte dager på vinteren. han ville slev ha det istede før støvler .og regner det her på vinteren så holder det ikke med vanntette vintersko,kjøpt de høyeste vinterskoene vi fant til han i størrelse 37 som han ville ha, men om det er 1 meter snø og så begynner dte å regne så bør vi ha skifte. å kjøpe 2 per vinterskotil 900 har jeg ikke rå til.
|
|
|
|
#15 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Mine har alltid to par vinterstøvler og et par er av "cherroxtypen". Jeg har ikke alltid oversikt over merker og vet ikke om de offisielt heter cherrox eller ikke. Særlig lillesøster, som elsker slaps og søledammer trenger noe som er helt vanntett. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Bor i Bergen med slaps og kulde så her bruker vi omtrent bare cherrox fra oktober til mars omtrent.
|
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har ungene dine cherrox?Ja, mine har (vi har skotørker). De brukes på de våteste vinterdagene, og når det er ekstremt slapsete på våren. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Har ungene dine cherrox?Alltid ett par cherrox og ett par goretex. cherroxene til vått, kaldt vær, og goretexene til snø/ kuldegrader (men cherroxene er noen ganger reserve om vinteren, da..) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Hadde for mange år siden til eldste og mellomste men likte de ikke så skal ikke ha de igjen.
|
|
![]() |
|
|