|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: R.E.M gir segGir deg seg, altså? Godt jeg fikk med meg konserten i Bergen for noen år siden. Jeg er enig med løve70: Favorittsangen er The one I love og deretter Everybody hurts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: R.E.M gir segDe har mange flotte låter, men jeg må nok si at Everybody hurts alltid vil komme til å være favoritten. Elsker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: R.E.M gir segFall on me |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: R.E.M gir segHele Out of Time-albumet er jo sammenhengende fantastisk. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: R.E.M gir segOg nå fikk jeg skikkelig deppestemning her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: R.E.M gir segJeg er ikke veldig glad i R.E.M. sånn egentlig, men Loosing My Religion har en spesiell plass i hjertet mitt, pga en egen historie rundt akkurat den sangen, i sin tid.
![]() |
#31 |
*_*
|
![]() Sv: R.E.M gir segJeg synes det var fint at de ga seg nå, de var i ferd med å bli litt et oppvisningsband. De var i mange år min ultimate favoritt og sanger som "The one I love", "Nightswimming" og "The end of the world as we know it" er favoritter. Og hele Monster. Den er så digg!
![]() |
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: R.E.M gir segNightswimming er så klart en höjdare. (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) Åh. Den er så vakker. Jeg vil bo i New York.
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: R.E.M gir segDen generelle følelsen på kontoret er at de godt kunne tatt seg en svingom en runde til, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: R.E.M gir seg
Ullevål? Jeg tror det var da jeg så dem der.
![]() |
#37 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: R.E.M gir segBeklager hvis dette er å banne i R.E.M.-kirken, men dette var langt på overtid, og jeg er, i den grad jeg fortsatt bryr meg, lett irritert over at de ikke ga seg i 1997. Veldig mye av det de har gjort etterpå er så gudsjammerlig kjedelig at det for min del faktisk sverter mye av det fantastiske de gjorde på 80-tallet. De gjorde mye bra på 90-tallet også forsåvidt, og det lider også under middelmådigheten de har fremvist senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Textrovert
|
![]() Sv: R.E.M gir segNah, jeg lar meg ikke provosere av banningen din, i alle fall, BM. Jeg liker heller ingenting av det jeg har hørt fra den kanten etter Monster.
![]() |
#39 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: R.E.M gir segJeg har likt REM lenge, lenge. :gamlis. Av det tidlige de ga ut, liker jeg Camera og Don't go back to Rockville og Fall on Me er bare så utrolig vakker. Life's rich Pageant er en fantastisk plate som jeg spilte igjen og igjen og igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
*_*
|
![]() Sv: R.E.M gir seg
Word.
![]() |
![]() |
|
|