|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sønner av NorgeBarn på 11 år tåler å se Sønner av Norge? Det er faktisk riktig aldersgrense på den?
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sønner av Norge
Hve legger du i "tåler"? Om de blir redde av den, om de skjønner den, eller om de liker den? Jeg oppfatter vurderingen til Medietilsynet som å si at de antar barn på 11 og over vil tåle den i betydningen at de ikke vil bli urimelig skremt eller forstyrret av den, og siden de sier at de mener den er egnet for ungdom/voksne gjetter jeg videre at de mener at 11-åringer ikke nødvendigvis vil forstå/like filmen. Men 11-åringen til HI likte og forstod den tydeligvis, etter eget utsagn.
![]() |
#4 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sønner av NorgeJepp, og da "tåler" han den, såvidt jeg kan skjønne.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
Ah. Jeg skjønte ikke at du mente det som et svar på et annet innlegg - jeg trodde du mente å stille spørsmål.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sønner av NorgeJeg ser heller ikke moralen, og lurte på hva som ble ment med det uttrykket.
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sønner av NorgeSex and the City 2 hadde jeg holdt langt unna mine barn. :feminist: Makan til ignorant, rasistisk, kvinnefiendtlig søppel skal man lete lenge etter.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sønner av NorgeHun har fått se deler av Sex and the city 2 sammen med meg. Vi beundret fancy hotell, dyrt fly og fancy kjoler i en halvtime. Siden hun ikke skjønner engelsk og jeg ikke oversatte (hun ba heller ikke om det), så ser jeg ikke helt skade i det.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Nå er heldigvis veldig, veldig, veldig lite av verden som i Sex and the City. Jeg kjenner at det er en verdne jeg ikke har stort behov for å vise poden at finnes gitt. Sorry, jeg syns bare den filmen er noe av det største makkverket jeg noensinne har sett. Og det verste med den er ikke at den er dårlig, men at den er dum, slem og fordomsfull. Sånn, ferdig.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sønner av NorgeNår det gjelder hva 11-åringer forstår, så er vel det litt varierende. Jeg ble som barn fortalt at den dagen jeg leste Kafka og forstod det, så var jeg skikkelig voksen. Jeg leste Kafka da jeg var 11 år, og var godt fornøyd. Jeg hadde forstått hvert eneste ord, faktisk.
![]() |
![]() |
|
|