Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Innbytte av bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 20:12   #21
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Innbytte av bil

Jeg fikk nesten ikke en dritt i innbytte for min bil da jeg kjøpte ny i fjor høst, MEN jeg kunne levere den og hente en ny bil og slippe å tenke mere på skranglekassa!

Det var verdt de potensiellt 3-5 tusen jeg tapte på å ikke selge den privat..

Jeg trengte ikke engang å vaske den!

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 20:18   #22
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble veldig nysgjerrig på hva du skal ha for den jeg? Ser etter bil om dagen. Dette kan jo bli en all time high på markedsplassen.

Sist redigert av emm : 02-10-11 kl 20:27.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 21:51   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bilsalg på markedsplassen? :tipper HP ikke så den komme:

Vi vurderer å beholde den og heller gå for en eldre touran i tillegg. Vi har bare en bil nå, og vil trenge to i løpet av et par år, så siden den er i orden og høyt elsket så er det mulig den får bli.

Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 21:55   #24
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en veldig fin bil da, så tror den er lettsolgt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 21:57   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, det er vel noen som vil ha den der ute. Det er verre å finne en stor bil med like mye snacksy greier i og samme feel til en pris som er til å leve med.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.