|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Levis Demi curve vs Lee (Marion/Jade)Jeg har en mørk blå Lee Marion som venter på meg på post-i-butikk. Håper den er noenlunde lik i str som den gamle, slitte jeg har. Jeg trekker en del rundt magen og har bestilt 32". Bruker nok ca 42 i andre str. Noen ganger 40. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Levis Demi curve vs Lee (Marion/Jade)Er det noen av disse som funker for en med Johan Olav Koss-lår? Bunntungt timeglass med andre ord?
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Levis Demi curve vs Lee (Marion/Jade)
Både Lee Marion og Levis Demi Curve Classic (med høyere liv) funker i alle fall overraskende bra til meg, som har brede hofter og tilløp til sånne lår som Edel Therese Høiseth. Jeg holder en knapp på den sist nevnte! Egentlig skulle man tro at Bold Curve var enda bedre til min figur, men det var den ikke.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Levis Demi curve vs Lee (Marion/Jade)Ja, jeg mener ikke "tendenser til litt fylde" og "iiik, se låret mitt disser!"-lår. Jeg MENER at Koss hadde vært misunnelig. I profil buler lårene lenger ut enn magen min - no kidding.
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Lårene mine er større enn rompa.. Jeg synes Lee M buksene har GOD passform og god stretch.
|
![]() |
|
|