Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man få skreddersydde vaffeljern?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 17:01   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man få skreddersydde vaffeljern?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Skjær ut litt i midten, og du har to kirsebær på stilk.

Akkurat det tenkte jeg og.

Gammel 04-10-11, 17:03   #22
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg googlet og fant Fredrik. Et sted å begynne kanskje?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:03   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øredobber med vaffel og kirsebær ?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:30   #24
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så et med Vålerengalogo, de stekte ikke vafler, men VIFler.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:32   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I USA fikk vi vafler som var farm animals. :bidrar:

Åh. Lurer på om det finnes sånn med zoo animals? Jeg har en svakhet for det og kjøper det på dingser jeg ikke har bruk for.

Gammel 04-10-11, 18:44   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katta, det kan man! Jeg har sett med giraffer, også fant jeg disse på nett:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 18:44   #27
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Åh. Lurer på om det finnes sånn med zoo animals? Jeg har en svakhet for det og kjøper det på dingser jeg ikke har bruk for.

Det er ihvertfall løve og elefant på denne:

http://www.ebay.co.uk/itm/CIRCUS-DES...item3a6a67b146

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 19:23   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh Meg og zoo animals.

Gammel 04-10-11, 19:38   #29
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stek to pannekaker og drit i stilken. :bidrar:

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 19:49   #30
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt går det an.

Her får du kjøpt vaffeljern med eget design. Jeg har et med firmalogo på (etter at Stort Og Viktig Konsern endret logoen sin og måtte kassere vaffeljernenene sine).

http://www.vaffeljern.no/

De er ikke billige, men dette er noe veldig annet på vaffeljernfronten enn de du får kjøpt på Elkøp; dette er storkjøkken/kantinetypen. Jeg elsker mitt vaffeljern og kommer aldri til å gå tilbake til pinglevarianten, håper jeg.

Det er for øvrig et Trondheimsfirma.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 19:50   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med mønster og logo:
'

Gammel 04-10-11, 19:56   #32
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Og hvis du er lur, så inviterer du deg selv på vafler hos meg, så får du testet det ut i praksis før du vurderer det nærmere.

Gammel 04-10-11, 19:58   #33
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vaffeljernet mitt får mindreverdighetskomplekser av denne tråden.

Gammel 04-10-11, 20:02   #34
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Så stilig! Lykke til, bæret, hold oss oppdatert.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 20:14   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia, det var den jeg la en beskjeden link til i et innlegg her. Tenker Kirsebærs storkjøkken må ha en slik - husk å fikse strømuttak på verandaen!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 20:15   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Teofelia, det var den jeg la en beskjeden link til i et innlegg her. Tenker Kirsebærs storkjøkken må ha en slik - husk å fikse strømuttak på verandaen!

Ja, jeg så det etterpå, men jeg syntes min markedsføring var mer iøynefallende, så jeg lot den stå likevel.

Og det er altså akkurat et slikt jeg har, så jeg kan underskrive på at de er helt fabelaktige. (Jeg ønsket meg et slikt i mange, mange år, etter at en i familien fikk et.)

Gammel 04-10-11, 20:21   #37
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, jeg så det etterpå, men jeg syntes min markedsføring var mer iøynefallende, så jeg lot den stå likevel.

Og det er altså akkurat et slikt jeg har, så jeg kan underskrive på at de er helt fabelaktige. (Jeg ønsket meg et slikt i mange, mange år, etter at en i familien fikk et.)

Jeg fant ingen pris, jeg?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:17   #38
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Kule vaffeljern. Tror mannen må få et med firmalogoen sin til jul.. Men for en vekt, 14 kg .

Gammel 04-10-11, 21:20   #39
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det som gjør dem bra, Teo? Steker de fortere enn andre?

:intrisert:

Gammel 04-10-11, 21:32   #40
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er det som gjør dem bra, Teo? Steker de fortere enn andre?

:intrisert:

Vaflene er 25 cm i diameter, og de er dobbelt så tykke som vanlige vafler, så man trenger bare steke 1/3 så mange vafler som man eller måte gjort av samme røra. Også synes jeg at sånne store, "kantinevafler" er mye bedre enn andre vafler.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.