Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Sorg og sykemelding

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-11, 09:42   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg ser at jeg leste veldig fort det du skrev, legg til at jeg ikke er helt våken.
Trodde du mente at vi var ufine om vi skulle diskutere om det alltid er nødvendig med sykemelding i forbindelse med dødsfall.

Jeg ser amo sier hun fikk lønnet permisjon fra jobben. Det er en fin ordning der man trenger fri, men ikke nødvendigvis trenger sykemelding. Skulle vært mulig hos flere arbeidsgivere.

Ja, dette er jeg enig i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:43   #22
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.440
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Om den generelle trenden er at man trenger sykemelding etter foreldres død er jeg litt bekymret. Samtidig har jeg stor forståelse for det siden min far døde plutselig i fjor. Da jobbet jeg i det offentlige og fikk 10 arbeidsdager velferdspermisjon med lønn uten noe som helst problemer og det trengte vi siden vi måtte reise 80 mil. Om akkurat det går like greit i privat sektor avhenger vel av hvilken bransje og arbeidsplass man har. Om det er en "vrang" arbeidsgiver så er sykemelding en løsning istedet for å ha "ugyldig" fravær.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:46   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.298
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Samtidig har jeg stor forståelse for det siden min far døde plutselig i fjor. Da jobbet jeg i det offentlige og fikk 10 arbeidsdager velferdspermisjon med lønn uten noe som helst problemer og det trengte vi siden vi måtte reise 80 mil. Om akkurat det går like greit i privat sektor avhenger vel av hvilken bransje og arbeidsplass man har. Om det er en "vrang" arbeidsgiver så er sykemelding en løsning istedet for å ha "ugyldig" fravær.


Syns du virkelig det er greit å bruke sykemelding som løsning på fraværet dersom det er lang reise som er hovedgrunnen til at man trenger fri? Seriøst??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 05-10-11 kl 09:51.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:47   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Syns du virkelig det er greit å bruke sykemelding som løsning på fraværet dersom det er lang reise som er hovedgrunnen til at man trenger fri? Seriøst??

Hvis det er meg du spør, så nei, ikke i det hele tatt. Sa jeg det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:47   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Folk er forskjellige og jobber er forskjellige. Jeg er en av dem som intenst håper at arbeidet med en sorgmelding bærer frukter snart. Det er feil at man skal sykemeldes når man sørger og jeg synes det blir like feil å sette en avmålt tid på når man skal være ferdig (i forhold til hvem som er død). Noen kan ha store reaksjoner på f.eks foreldre som dør, mens andre er klare for jobb nokså umiddelbart. Hvorfor denne trang til å tvinge alle i samme bås? Jeg synes vi skal ha respekt for at like situasjoner oppleves ulikt, rett og slett.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:48   #26
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.531
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Jeg ser amo sier hun fikk lønnet permisjon fra jobben. Det er en fin ordning der man trenger fri, men ikke nødvendigvis trenger sykemelding. Skulle vært mulig hos flere arbeidsgivere.

Absolutt, det var så utrolig godt å ikke måtte tenke på jobb og dårlig samvittighet i den tiden da jeg hadde tankene mine andre steder. Da jeg fortale om hendelsene, så kom det kontant fra arbeidsgiver, reis hjem ta den tid du trenger, ikke tenk på oss.
(Pluss at jeg slapp å ordne med legetime. Jeg hadde tilfeldigvis en legetime, da legen spurde hvordan det gikk. Lite sted vi bor på).

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:50   #27
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.764
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Et normalt sorgforløp er ingen sykdom og bør derfor ikke diagnostiseres som en. Vi trenger likevel en bås til sorg og diverse krisereaksjoner som tillater at vi er borte fra arbeid en viss periode, kanskje begrenset oppad til 8-10 dager. Det nevnes 10 dagers omsorgsperm over her, og dette synes jeg er en ypperlig ordning i slike tilfeller. Ellers er det mye sprik i hvor mange dager arbeidsgiver er villig til å gi, men regner med det er ganske vanlig med velferdsperm på inntil tre dager pluss fri ifm begravelser. Mange klarer seg med det, - ingen på jobb forventer at man yter 100% i en slik periode uansett - men så er det enkelte som behøver noen ekstra dager og da hadde en sorg/krise-bås vært god å ha.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:50   #28
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.440
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Klønete formulert, beklager. Nei, jeg var glad for at jeg fikk hele 10 dager permisjon siden mi far døde og ønske om å være hos min mor og familien min i noen dager før begravelsen. SIden vi brukte 4 dager på reisen opp og ned var det fint å ha mulighet til å få såpass mange dager.

Sykemelding kan være et alternativ for fravær i forbindelse med foreldres død om arbeidsgiver ikke gir permisjon.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:52   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.298
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis det er meg du spør, så nei, ikke i det hele tatt. Sa jeg det?

Nei, den var til peaches. Har quotet nå, for å tydeliggjøre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:53   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.298
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Klønete formulert, beklager. Nei, jeg var glad for at jeg fikk hele 10 dager permisjon siden mi far døde og ønske om å være hos min mor og familien min i noen dager før begravelsen. SIden vi brukte 4 dager på reisen opp og ned var det fint å ha mulighet til å få såpass mange dager.

Sykemelding kan være et alternativ for fravær i forbindelse med foreldres død om arbeidsgiver ikke gir permisjon.

Spørsmålet gjelder: Jeg ser at det er veldig fint å ha fri med lønn for dette, men å bruke sykelønnsordningen for å løse en praktisk utfordring? Når man virkelig ikke er "syk" eller i "sorg som er såpass kraftig at man ikke kan jobbe"?

Det er AKKURAT sånne holdninger som undergraver hele sykelønnsordningen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:57   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.549
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Fullstendig enig med Polyanna.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:59   #32
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Det ville vært en enorm påkjenning på meg og jeg ville brukt lang tid på å puste normalt igjen og på å stable livet mitt tilbake på plass om noe sånt skulle skje. For ikke å snakke om hvor knust jeg ville vært og hvor ille det hadde vært for barna. Jeg tror rett og slett ikke jeg ville vært i stand til å fungere som en frisk person. Om det krevdes at jeg skulle jobbe så ville jeg gjort det, men som sagt så ville jeg brukt lang tid på å stable meg opp til et normalt liv.

Jeg skjønner jo selvsagt at det ikke er slik for alle, men for meg er det noe av det verste jeg kan se for meg.
(Jeg kan jo nevne at foreldrene mine er nærmere mange av FP-brukerne i alder enn jeg er, et dødsfall ville kommet plutselig og vært opprivende).

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:59   #33
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.440
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Jeg mener virkelig at om arbeidsgiver ikke vil gi permisjon (med eller uten lønn er uavhengig) for at man skal kunne delta i forelders begravelse (om man vil) så kan man velge og spørre legen om sykemelding. Om legen gir dette er opp til legen som skal håndheve regelerket.

Nå er jo jeg farget av egen erfaring og var ikke i stand til å jobbe like etter at pappa døde.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:00   #34
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.175
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Jeg er litt enig med Polyanna og litt enig med Blondie. Jeg synes generelt at sykemeldingsdiskusjoner er vanskelige, fordi man på den ene siden har historier om folk som utnytter ordningene på ulike måter (bruker egenmeldingsdager til å male, sykmelder seg for å ordne opp i dødsbo, sykmelder seg i svangerskap fordi det er "normalt" å gjøre det) og på den andre siden har historier om folk som har veldig gode og forståelige grunner til å be om sykemelding i det som "utenfra" sett er like situasjoner. I forhold til eksempelet jeg startet tråden med så var damen jeg snakket med bekymret for signaleffekten i at alle hadde stor forståelse for at en arbeidstaker måtte sykemeldes når vedkommendes gamle far døde. Hun tenkte at dette ville føre til at det ble "normalt" å sykemelde seg ved alle dødsfall. Jeg ser den, og samtidig tenker jeg at det kan jo godt hende at vedkommende som ble sykemeldt hadde spesielle grunner til det som damen ikke kjente, og som man ikke ønsker å flagge på en arbeidsplass. F.eks. som det tilfellet som ble nevnt lenger opp hvor problemet knyttet til dødsfallet var at man måtte ha samvær med mennesker som trigget psykiske reaksjoner hos en selv. Det ville man neppe ha sagt på jobb, men man ville bare ha mumlet noe om at man trenger tid til å komme gjennom sorgen.

Det bunner kanskje (nok en gang) ut hos legene, som må forvalte sykemeldingene på en forsvarlig måte.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:01   #35
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.549
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Finnes det arbeidsgivere som ikke vil gi fri ved dødsfall i nær familie, enten det er i form av ferie eller ulønnet permisjon?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:04   #36
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.440
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Jeg håper at det ikke finnes, men om det gjør det så blir jeg ikke særlig overrasket.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:16   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er AKKURAT sånne holdninger som undergraver hele sykelønnsordningen.

Helt enig. Og det er trist, for det går ut over så mange.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:23   #38
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Finnes det arbeidsgivere som ikke vil gi fri ved dødsfall i nær familie, enten det er i form av ferie eller ulønnet permisjon?

Ja.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:26   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Finnes det arbeidsgivere som ikke vil gi fri ved dødsfall i nær familie, enten det er i form av ferie eller ulønnet permisjon?

Ja, det finnes til og med dem som blir skjelt ut av arbeidsgiver om de skulle finne på å be om noe sånt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:28   #40
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Finnes det arbeidsgivere som ikke vil gi fri ved dødsfall i nær familie, enten det er i form av ferie eller ulønnet permisjon?

De finnes, vær trygg!
Svaret på en ordentlig søknad var; nei, det passer veldig dårlig.

Det var som å bli slått av en hammer og veien til legen var ikke lang.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no