|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sukkerabstinenser
Jeg har kuttet alt sukker, det er klart at jeg får jo i meg noe i ting som jeg ikke vet som i restaurangmat, frukstukker og annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nju nja njo
|
![]() Sv: SukkerabstinenserJeg holder på å kutte ned på sukker igjen nå etter en tid med altfor mye og det er grusomt. Jeg er rastløs og muggen. I tillegg tar det jo så lang tid å komme over abstinensene, jeg har snart gått to uker. Hodepina som jeg har vært mye plaget med hittill i høst er dog på retur og det er i grunnen det viktigste.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: SukkerabstinenserDet holder å kutte overflødig sukker for å få abstinenser ja. Altså man kan fint spise frukt og sånn. Det er primært sjokolade som er greia for min del.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SukkerabstinenserJeg hadde det masse før, måtte bare ha litt sjokolade, sukker, sukker, sukker. Jeg har kuttet det ut og det plager meg ikke mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkerabstinenser
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: SukkerabstinenserJeg er som Maverick, jeg blir heller "mettet" på sukker, null sukkerabstinenser her. Men jeg har alltid vært en "salt-person", og det er en grunn til at i aldri har chips i huset...
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SukkerabstinenserDet er like gale som nikotin og jeg brukte noen mnd på å ikke savne røyken. Tørr ikke tenke tanken på å kutte snopet mitt.
![]() |
|
|