Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Om å bestille fra Strawberrynet

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-11, 22:53   #21
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å bestille fra Strawberrynet

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor lang tid tar det normalt å få pakken? Vurderer sminke i julegave til noen, men er kanskje i seneste laget nå?

Jeg har handlet derfra flere ganger og det tar omtrent en uke, noen ganger kortere.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 23:00   #22
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må alltid vente i ukesvis. Pakken blir liggende uanstendig lenge i tollen. Da er det kanskje bare jeg som har uflaks med dette?

Gammel 24-11-11, 23:15   #23
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

www.feelunique.com er også ganske bra å handle fra

Gammel 25-11-11, 07:35   #24
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring er at det varierer hvor lang tid det tar. Stort sett kommer det veldig kjapt, men så har det hent at det blir liggende i tollen en stund også. Uansett har jeg aldri måttet vente en hel måned, så med mindre du skal sende julegavene videre så tror jeg at du når det.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 08:25   #25
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått varene veldig raskt når jeg har handlet under 200,- men det kan ta en uke eller to når det er over 200,-. Aldri opplevd at det tar særlig mye lengre.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 09:08   #26
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg bestilte fra Strawberrynet nettopp så tok det en uke å få pakken. Nå går jeg og venter på pakke fra Feel Unique og er spent på hvor lang tid det tar. Begge gangene har vært varer for under 200.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 14:33   #27
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Fikk md hudvask fra feel unique på under en uke tidligere i høst

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 14:44   #28
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Tok under en uke fra jeg bestilt 2x KMS shampo til det lå i posten. Fikk med en gratis hårbørste også

Gammel 25-11-11, 15:03   #29
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De pleier å være veldig kjappe, tror aldri jeg har ventet i mer enn en uke på noe som helst.

Gammel 25-11-11, 18:04   #30
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg har handlet derfra flere ganger og det tar omtrent en uke, noen ganger kortere.

Må presisere at jeg alltid handler for under 200 kr.
Feelunique, har også kort leveringstid på varer under 200.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 23:53   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg bestilt hårprodukter fra Feelunique, takk for tips! Ble jo billig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.