Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erfaring med kjøp fra Ellos

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-11, 17:41   #21
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med kjøp fra ellos

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Såvidt jeg vet trekker de fra returporto ved tilbakebetaling av penger.

Det er jo helt teit, jeg kan returnere den toppen jeg kjøpte for 17 kr.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:17   #22
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Har ingen dårlige erfaringer fra Ellos jeg i alle fall.
Har bestilt både med vanlig levering og med ekspress levering.
Og de gangene jeg har bestilt med ekspress har pakken vært henteklar 48 timer etter bestilling.

Gammel 10-10-11, 18:31   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestiller ofte og mye fra Ellos. Har gjort det i flere år. Veldig greit og lett, og aldri noe tull.
Men jeg har sluttet å betale for raskere levering. De som leverer ut sier at de har vært her og ringt på uten at de har vært her. Så må jeg likevel hente på posten.

Gammel 10-10-11, 19:06   #24
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg er en smule sur på ellos nå .
Støvlettene jeg bestilte skulle komme 25 okt, nå har det kommet ny dato som var sent i nov.

Pakkene kommer stort sett innen 14 dager.

Jeg er møkksur, mine skulle og komme 25.oktober, mens nå står de som sluttsolgt så jeg kan se langt etter de.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 19:18   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har stort sett vært fornøyd, men sist betalte jeg 30,- ekstra for rask levering (bestilte fredag, skulle ha dem mandag eller tirsdag), men de kom ikke før på mandag uken etter.

Gammel 10-10-11, 19:32   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Bestilte støvletter forrige helg, kom før helgen, veldig raskt synes jeg.

Gammel 10-10-11, 19:38   #27
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine mukluker kom på under ei uke. Jeg betalte ikke ekstra for å få det fort.

Men pomp delux - de er jo håpløse.

Gammel 10-10-11, 19:41   #28
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har skikkelig dårlig erfaring. Det var rot med varene, bestillingene ble feil, og faktureringen var helt på jordet. Dette var i flere omganger, og de klarte å regne feil til tross for flere sjanser til å få det til.

Dette er min erfaring også, for ikke å snakke om alle varer man har bestilt som aldri kom i det hele tatt..men fakturaen var de kjappe med å sende ut.

Gammel 10-10-11, 19:42   #29
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mine mukluker kom på under ei uke. Jeg betalte ikke ekstra for å få det fort.

Men pomp delux - de er jo håpløse.

PDL pakken kom også raskt, ca en uke denne gangen.

Gammel 10-10-11, 19:44   #30
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Bestilte en topp nå, første gang jeg har bestilt derfra, den kom i brunt istedet for grått, men den kom raskt.

En klassiker... jeg bestilte en hvit tunika og i posten kom en gul... men på fakturaen sto det hvit og kundeservice hevdet hardnakket at de hadde sendt en hvit til meg....

Gammel 10-10-11, 19:56   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

PDL pakken kom også raskt, ca en uke denne gangen.

De brukte over 1 mnd her. Det er det eneste stedet jeg har opplevd å vente en måned på mailen om at "ordren din er under behandling".

Gammel 10-10-11, 20:04   #32
Lottamor
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

bestilte støvletter fra Ellos forrige uke, etter 2 dager (!!!) kunne jeg hente de på posten...dette har skjedd meg to ganger den siste mnd. Men ellers er det vel en uke som gjelder. Veldig fornøyd med Ellos!

Lottamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:10   #33
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt mange ganger fra Ellos, og stort sett har det gått greit. Noen ganger går det på 3-4 dager, andre ganger tar det godt over en uke før jeg får varene.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:11   #34
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bestilte støvletter forrige helg, kom før helgen, veldig raskt synes jeg.

Var det Timberland Mukluk du fikk med engang?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:24   #35
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært kunde der i årevis, og med unntak av at noen varer har vært utsolgt har jeg aldri hatt problemer. Jeg betaler aldri før jeg har varen.

Gammel 10-10-11, 20:38   #36
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

En klassiker... jeg bestilte en hvit tunika og i posten kom en gul... men på fakturaen sto det hvit og kundeservice hevdet hardnakket at de hadde sendt en hvit til meg....

Det står grå på fakturaen, ja.

Gammel 10-10-11, 20:39   #37
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg er møkksur, mine skulle og komme 25.oktober, mens nå står de som sluttsolgt så jeg kan se langt etter de.

Står 25.okt på mine også, men hvilke bestilte du?

Gammel 10-10-11, 21:08   #38
naima
nerdedame

Medlem siden: Feb 2010
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det er jo helt teit, jeg kan returnere den toppen jeg kjøpte for 17 kr.

Då sender du berre returen som vanleg brev utan å bruke returlappen, trur eg. Det er til og med mogleg det var Ellos som skreiv det på kundeservice-sidene sine, at viss returen var under 350 gram så var det billegare å kjøpre frimerker enn å bruke returlappen. Den lønner seg derimot for "pakker".

Det verste med Ellos er å ikje få pakken på posten. Eg vil ikkje til ein kiosk som ligg 5-6 km unna og ikkje langs bussruta mi nå eg kan gå 300m til postibutikken. (Løysinga då er å bestille heimkøyring. Då ender pakken som regel på riktig PiB.)

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 23:21   #39
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg får Ellospakkene mine på Posten (eller Post i butikk da)

Gammel 11-10-11, 09:20   #40
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Var det Timberland Mukluk du fikk med engang?

Det var mukluk jeg fikk på under en uke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.