Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Navnene på FPs underforum ...

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-11, 16:39   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navnene på FP's underforum ...

Opprinnelig lagt inn av Prøvende, her.

Ja, jeg tenkte meg at det var noe sånt som var forklaringe:kidoki:
Men det har jo liten mening om nicket ikke er her lenger, da!

Takk for oppklaringen

Det har vel aldri egentlig hatt noen "mening". Underforumene ble oppkalt etter den som laget dem først (eller maste mest om å få dem opprettet). Det betyr ikke at vedkommende har råderett eller på annen måte "eierskap" over underforumet. Jeg, for eksempel, er sjelden å se i gravidforumet nå om dagen.

Det er bare et navn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:41   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Prøvende, her.

Jeg synes ikke det har noen mening om forumet bærer navnet til en bruker som ikke er her lenger, og ikke er med og beriker diskusjonene der inne. Da vil det være bedre å ta bort nicket, mener nå jeg!

Men det er ingen fanesak jeg kommer til å stå på for, altså

De fleste av nickene som du ikke kjenner igjen, er faktisk folk som er her fortsatt, bare under andre nick, uten at jeg synes det spiller så stor rolle. Du får se på det som en forumsærhet.

Gammel 12-10-11, 16:43   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navnene på FPs underforum ...

Jeg laget en tråd om dette for drøyt fire år siden. Har ikke lest hele tråden nå, men så vidt jeg husker var stemningen for å bevare de gamle navnene på underforaene. Hvis man skulle endret på navnene på underforaene nå, så synes jeg at nick burde fjernes helt framfor å putte inn nye nick. Det er uansett begrenset hvor lenge folk kan fortsette å være gravide, og folk vil sikkert i fortsettelsen strømme til eller falle fra.

Gammel 12-10-11, 16:46   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg laget en tråd om dette for drøyt fire år siden. Har ikke lest hele tråden nå, men så vidt jeg husker var stemningen for å bevare de gamle navnene på underforaene. Hvis man skulle endret på navnene på underforaene nå, så synes jeg at nick burde fjernes helt framfor å putte inn nye nick. Det er uansett begrenset hvor lenge folk kan fortsette å være gravide, og folk vil sikkert i fortsettelsen strømme til eller falle fra.

Ah. Det var etter den tråden at jeg i flere måneder gikk rundt med signaturen "Gravid, dersom ønskelig".

Gammel 12-10-11, 16:47   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har med historien vår å gjøre, syns jeg. Men det er kanskje bare fordi jeg var her fra starten?

Gammel 12-10-11, 16:47   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jah, hvor ble det egentlig av ungdomsklubben min?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:48   #27
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke Ibsens gate skal hete Ibsens gate, hvis ikke Ibsen spaserer der regelmessig på vei til Grand Café. Ellers kunne de jo bare kalt det Drammensveien, eller noe ...

(Hva?! Bruker han den ikke lenger, altså? )

Gammel 12-10-11, 16:49   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg synes ikke Ibsens gate skal hete Ibsens gate, hvis ikke Ibsen spaserer der regelmessig på vei til Grand Café. Ellers kunne de jo bare kalt det Drammensveien, eller noe ...

(Hva?! Bruker han den ikke lenger, altså? )

Nåh! Mitt poeng fra den gamle tråden, resirkulert! Jeg vet ikke om jeg skal være snurt eller føle meg beæret.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 17:50   #29
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Underforumene ble oppkalt etter den som laget dem først (eller maste mest om å få dem opprettet).

Nei, for tenk at de ble ikke det!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 17:53   #30
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agenten, du er altfor snill og beskjeden og lite masete, ser du.

Gammel 12-10-11, 17:54   #31
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

*skriver under på kampanjen om å skifte navn til Agentens sportshjørne*

Gammel 12-10-11, 18:07   #32
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drømmer fortsatt om å få ha Zoës Zpirituelle zide!

Liker forøvrig at underforumene bærer preg av forumets historikk. Hjemmekoselig.

Gammel 12-10-11, 18:07   #33
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Agenten, du er altfor snill og beskjeden og lite masete, ser du.

Snill og beskjeden er mellomnavnet mitt. Legg til rolig, forsiktig og empatisk, så har du meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 18:08   #34
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nåh! Mitt poeng fra den gamle tråden, resirkulert! Jeg vet ikke om jeg skal være snurt eller føle meg beæret.

Beæret. Jeg hadde også tenkt å bruke det, men var for sliten i hodet til å komme på et eneste relevant eksempel.

Gammel 12-10-11, 18:54   #35
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest den gamle tråden, og argumentene for underfora med nick var ikke så overveldende som jeg syntes å huske. Jeg var nok litt sart på den tiden. Morsomt å lese gamle tråder. Vi burde hatt en ny mimretråd over gamle tråder!

Gammel 12-10-11, 19:41   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du var vel ikke anonym nok, kanskje?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Selv ikke med skjegg.

Gammel 12-10-11, 19:47   #37
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er omtrent av samme grunn som at det fortsatt finnes plenty av Karl Marx- og Lenin-gater i russiske provinsbyer. Historie, kamerater!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 20:03   #38
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Beæret. Jeg har sikkert lest tråden før og festet meg ved det fordi det var usedvanlig smart.

Gammel 12-10-11, 20:34   #39
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker det.

Gammel 12-10-11, 23:50   #40
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det er på høy tid vi oppretter Knertens festhjørne.
For julefester og annet av ymse slag. Jeg har hauger og lass av erfaring i arrangering av store fester. Med svigermødre, hunder, andres svigerforeldre, svogers, undulater, pinnedyr, x-er, ukjente, kjente, store, små, slemme gjester, selvinviterte, slemmere gjester osv. Jeg er en mester i logistikk. Alle får alltid servert alt de vil. Jeg bygger på huset for å ha plass til alle og ikke minst- jeg sørger for transport til festene. Nemlig. Knertens festhjørne. Det hadde vært noe det.

:gleder meg til jul lissom:

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.