|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva er viktig for deg ved valg av hyttested? | |||
Nærhet til der jeg opprinnelig kommer fra |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3,57% |
Nærhet til sjø, fjell, skog eller annet |
86 | 76,79% |
Nærhet til der jeg bor slik at bruksmulighetene blir større |
68 | 60,71% |
Annet |
4 | 3,57% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Må legge til at jeg også ønsker meg en kolonihytte i Oslo. Har stått 5 år på liste, men siden de nå har lempet på reglene må vi nok belage oss på ti år til med venting.
![]() |
#2 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Hytta vår var ferdig for 3,5år siden. Den liger 50m fra sjøkanten, og det er flott turterreng både ved vann, i skog og på fjellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi har hytte ved sjøen, dvs. 4-5 min gange ned til stranda, men har ikke sjøutsikt. Hytta ligger i "skauen" med 4 andre hytter spredt rundt. Vi har sommervann og utedo, er så sjarmerende så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi deler hytte med svigers ved sjøen. Det tar opp mot 2 timer å kjøre dit, og det var maks av hva vi kan ha i avstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi har leilighet i Spania, men også tilgang på hytte på fjellet ikke så langt fra der vi bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi har sommerhus ved havet i nord, men da vi bor i Oslo får vi ikke brukt det så ofte som vi vil. Dette er mormors barndomshjem og huset betyr mye for meg, selv om det er gammelt og mye som må gjøres på det. Jeg ønsker meg hytte på fjellet/skogsområde, gjerne i nærheten av et vann slik at man kan bade og padle kano på sommerstid. Strøm og innlagt vann er ikke viktig, men den må ligge innen 1, 5 timers kjøring fra Oslo.
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Jeg ønsker meg hytte. Gjerne ved et vann, men det viktigste er at det ikke er naboer like ved. Vi bor med naboer tett innpå oss, og jeg kunne ha ønsket en hytte med bilvei helt frem, ikke mer enn etpar timer hjemmefra, der hunden kunne ha fått sprunget litt løs uten for mye stress... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?
Klager du på nabo'n eller?
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Har alltid drømt om det, men det skjer nok ikke. Ville hatt i såpass nærhet at vi kunne pendlet mellom hjemme og hytta til tider. Helst ved sjøen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi har tilgang til hytte som vi på sikt kommer til å overta. Dessverre utgår det for helgebruk da det er 8-12 kjøring hver vei. Vi har også tilgang på hytte uten strøm/vann på skisportsted, denne brukes lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Jeg ønsker meg ikke hytte nå, men det kan jo endre seg etterhvert. I såfall er nærhet til sjø/fjell det viktigste.
![]() |
#16 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi har hytte i skogen, rett ved en elv, og 1,5 timers kjøring hjemmefra. Det er innlagt strøm, men ikke vann. Om sommeren har vi pumpe som drar vann opp fra elven, så da har vi vaske- og badevann i det minste. Dessverre har hytta forfalt en del etter at den ble bygget en gang på 80-tallet, men nå som jeg og min lillebror overtar den får vi gjort en del for å holde den i stand. Ja, og så har vi kjøpt badestamp med god plass til hele familien.
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi ville ha hytte i skog og mark. Egentlig kunne vi vel tenkt oss ski-inn-ski-out, men så mye penger kunne/ville vi ikke bruke. Så vi bestemte at vi maks ville ha 2 timers kjøring. Akkurat det er vi i dag veldig fornøyd med. Det skulle gjerne vært enda mindre.
Sist redigert av Tjorven : 16-10-11 kl 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Vi har overtatt fars sitt barndomshjem, og restaurert hele huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Smugleser
|
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Har. Elsker den. 1t 20 min hjemmefra, ved sjøen. Strøm, sisternevann , varmtvannsbereder, utedusj og snurredass.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du eller ønsker du deg hytte?Har ikke noe ønske om hytte nå, men om jeg skulle hatt så måtte det blitt ved sjøen og kort vei å kjøre.
![]() |
|
|