|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg pleier å variere fra år til år. Kjøper ikke ny hvert år, nei, men har noen jeg gjerne bruker med ujevne mellomrom. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Er dette en kjole du virkelig føler deg vel i, og du fikk jo også positive tilbakemeldinger også. Altså to meget gode grunner for å bruke den igjen |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?
Jeg bryr meg virkelig ikke om hva andre gjør. Det mener jeg. Om det er trist for deg at jeg ikke ville gått i samme kjole 2 julebord på rad, blir da litt trist syntes jeg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Livsnyter
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg personlig ville ikke brukt samme kjolen to år på rad med samme menneskene, men heller hoppet over et julebordet og brukt den året etter der igjen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg har som regel ny kjole. Men dt ser nok bare jeg, jeg innser at kjolene jeg kjøper er veldig like. Jeg har queen-o-the-night-kjolen min som skiller seg t og er fantastisk, resten av selskapsklærne er like. |
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg ville brukt den. For det første fordi jeg sliter med å finne klær, så hvis jeg først finner noe så skal det brukes mer enn en gang. Det må brukes mer enn en gang. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Her var det jo snakk om de samme folka, og år etter år, eller? Jeg kan godt gå med samme kjole på samme julebord i 2009 og 2011, men kanskje ikke år etter år. Og siden jeg har flere kjoler, er det veldig enkelt å unngå akkurat det. Vet ikke om jeg er med på at jeg føler et enormt press på det området der, altså. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
fri
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Før var jeg veldig bevisst på det, og fremdeles liker jeg å ha nye ting på skikkelige fester. Men personlig synes jeg vel egentlig ikke at jobbens julebord kvalifiserer til å måtte ha ny kjole dersom man har en man liker og trives i. Sorte kjoler er dessuten veldig klassiske og kan gjerne brukes igjen, kanskje med litt annet tilbehør osv. Jeg er tilhenger av gjenbruk og synes faktisk det er bedre å bruke ting om igjen enn å absolutt alltid måtte ha nytt. De kongelige gjør jo det samme, så hvorfor kan ikke vanlige mennesker også gjøre det? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg synes det er skrekkelig gøy med nye kjoler, og kan derfor finne på å bruke «Men de har sett meg i denne kjolen før!
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg tror kanskje at jeg hadde ventet et år, men bruker samme kjole med samme folk. Bare forsøker å variere litt.
|
|
|
|
#31 |
|
Peppy!
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Det varierer veldig fra kjole til kjole. Har man en knæsj grønn kjole som er iøyenfallende, og man har på seg den kjolen ved hvert julebord så blir det på en måte ... ja, julebordkjolen til Grøten, sort of. Det hadde ikke jeg selv likt så godt. Men en enkel, klassisk sort kjole ville jeg ikke hatt kvaler med å bruke med samme publikum, og heller variert tilbehøret. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
I farta!!
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg er på trappene til å kjøpe meg en sort dyyyr kjole. Kommer absolutt til å bruke den på flere julebord med samme folk.
|
|
|
#33 |
|
Lett rørt
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg gjør det ikke, hva andre gjør legger jeg sjeldent merke til.
|
|
|
#34 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg prøver å unngå det. Har som regel kjoler som kanskje skiller seg litt ut. Men vi er ikke så kjempemange da, og så liker jeg jo noe nytt/variere litt. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg har brukt samme kjolen på de fire siste jobbfestene. Kanskje fem. :enkel: |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg kan fint bruke samme kjole flere ganger, varierer da med tilbehør. Og jeg pleier å la det gå to-tre fester/sammenkomst imellom før jeg bruker samme kjole igjen. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Eh nei. Men jeg synes det er trist at mange signaliserer at dette er helt galt. Jeg sier ikke at DU har gjort det, men mange gjør jo det! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Jeg syns det. Jeg syns det skulle vært straffbart jeg. Man burde ikke få være kvinne og gå på julebord om man ikke kan sprite opp det visuelle inntrykket for de andre litt gjennom å variere kjoler. :tar en Trude: |
|
|
|
#40 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Ja, det gjør jeg glatt. Jeg har en sort yndlingskjole jeg får brukt så altfor sjelden. Jeg har flere kjoler som kan brukes, men de er liksom ikke Kjolen!
|
![]() |
|
|