Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bekymringsmelding til barnevernet ... skal - skal ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 19:57   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bekymringsmelding til barnevernet ... skal - skal ikke?

Min tiåring ville ikke hatt et problem i verden med dette. Ikke jeg heller. Broren kunne overhodet ikke vært alene slik da han var ti.

Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 20:28   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde ikke likt at han sov i huset alene, mtp. brann, ellers kunne 10-åringen min fint vært hjemme i seks timer. Det har han vel gjort opptil flere ganger også (på dagtid).

Synes ikke det høres ut som om barnevernet trenger å involveres.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 20:02   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg får litt følelsen at det er noen som "tester" oss ut, jeg altså.

Jeg får skylden for alt jeg!

Gammel 02-11-11, 22:48   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg får skylden for alt jeg!

Uffda.
Var ikke meningen å skylde på deg altså, må visst lære meg å ordlegge meg bedre.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 23:00   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Fiskekaker med ost og bacon!

Finnes det`

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det der må du ikke ta for god fisk, Inagh. Opp på tallerken igjen og server på nytt. Eller kan han bli kresen, vet du! Det viktig å unngå det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 17:14   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Finnes det`

Klart det finnes, det er knallgodt!

Inagh -

Gammel 31-10-11, 16:57   #7
villbring
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
villbring er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Tusen takk til dere alle :-)
Neste gang jeg treffer forelderen vil jeg fortelle om denne tråden. Og fortelle at jeg er Villbring. Da får jeg vist at jeg er bekymret, samt reaksjonene fra dere. Og ingen av dere (som har barn) syntes dette var noe å hyle opp om.

Et av innleggene setter spørsmålstegn med om dette var egnet til diskusjon i åpent forum.... Til det mener jeg apsolutt egnet !!!

villbring er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:08   #8
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Du trenger jo ikke vise frem denne tråden bare for å få frem til denne forelderen at du er bekymret?
Hensikten til deg vil jo forhåpentligvis være å få henne til å tenke seg om men viser du dette frem så hadde jeg iallefall virkelig reagert negativt.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:31   #9
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av villbring, her.

Neste gang jeg treffer forelderen vil jeg fortelle om denne tråden. Og fortelle at jeg er Villbring. Da får jeg vist at jeg er bekymret, samt reaksjonene fra dere. Og ingen av dere (som har barn) syntes dette var noe å hyle opp om.

Et av innleggene setter spørsmålstegn med om dette var egnet til diskusjon i åpent forum.... Til det mener jeg apsolutt egnet !!!

Nå begynner jeg virkelig å lure på hensiktene dine, altså.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:00   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det var?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:25   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Eh, du er bekymret for dette barnet, og du skal vise frem denne tråden til barnets foreldre? For å vise dem at du er bekymret og at du har feil da eller?

Eller er det kanskje slik at du er ti-åringens mor, og at du har hørt at noen er bekymret, og derfor skal du vise dem at de tar feil?

Åkke som...jeg tviler sterkt på at en diskusjon på et internettforum, med anonyme brukere, er noe som vil komme noen til gode i en slik sak...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:35   #12
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Må det være pinner Fredrikstad Blad har nemlig en artikkel om fiskekaker på nett....

Gammel 01-11-11, 00:51   #13
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 01:12   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Næh!
Hvrofor i all verden tror du det?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:14   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vise frem tråden?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:14   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville blitt særs uvennlig stemt om noen viste at de hadde diskutert meg på nett, men kommet fram til at oppførselen min ikke var bekymringsverdig.

Angående åpent vs. lukket forum: hadde du laget en helt generell sak syns jeg åpent forum er greit. Når man henviser til levende personers oppførsel, og dette er personer som kan kjennes igjen, så bør man være mer forsiktig. Jeg syns du beveger deg i grenseland der, villbring.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:25   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meget

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:28   #18
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Meget

Indeed.

Gammel 31-10-11, 17:38   #19
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tråden begynte tilforlatelig og fikk en merkelig vendling...

Gammel 31-10-11, 18:06   #20
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Underlig.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bekymring, fiskepinner, omsorgssvikt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.